mgr Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Bij opvragen van cache-pagina's krijg ik vandaag (bijna) de hele tijd: Server Error in '/' Application. Tezamen met een hele pagina vol met ASP foutmeldingen. Heb ik dat weer, of hebben jullie dat ook? Gr.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jojogirl Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Ik heb het ook, maar een collega van me hier kan ze gewoon zien en printen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Op het moment probs hier. Ik zet dit topic ook even in algemene vragen. ZC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 ik dacht al dat het aan mijn comp lag maar ik zie dat er nog meer zijn met het probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jojogirl Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Nu kunnen we ze hier allemaal niet zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Walker Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Zelfde probleem , kan dus ook geen logs melden, jammer. Hoop dat het niet te lang duurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Misschien een prob door het volgende ? http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=98191 ZC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 blij dat ik vanochtend al hebt (Speciaal voor de Taalvoutpluizers) gekeken waar ik vanavond naar toe wil gaat BBQers ik kom er aan Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Vrijdag de 13e.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Omdat de storing nogal onhandig kan zijn met het oog op het lange weekend, heb ik even een knutsel actief gemaakt. Na een refresh van je browsercache kun je in ieder geval de cache beschrijvingen lezen. Anders evendeze pagina inladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Applaus voor Reintje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skippy and company Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Vanmiddag geen enkel probleem gehad en zelfs nog caches gelogd. Maar nu slaat ook mijn pjuter op tilt Jammer , wilde graag nog even voor het weekend mijn Hekslootcache weer activeren . Die heb ik toch maar een klein stukje verplaatst na alle vernielingen. Misschien vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Geocaching.com doet het weer. De knutsel is weer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 (bewerkt) .. 13 mei 2005 bewerkt door GeoGeldrop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 13 mei 2005 Share Geplaatst 13 mei 2005 Doet ut hier ook weer Nu snel even printen voordat ie er weer mee kapt . Naja anders de PQ ook altijd nog achter de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden