nl1ede Geplaatst 8 mei 2005 Geplaatst 8 mei 2005 Hoi, mischien een snelle vraag. Ik heb vanmiddag een kaart geladen via mapsource. ging 100% maar nu het volgende hoe krijg ik hem er weer uit zodat de standaard kaart weer zichtbaar is. nu krijg ik een zwart scherm zodra ik over de rand van de kaart heen ga, wat ik geladen heb. grtz Erik NL1EDE
Zero CooL Geplaatst 8 mei 2005 Geplaatst 8 mei 2005 (bewerkt) Hoi, mischien een snelle vraag. Ik heb vanmiddag een kaart geladen via mapsource. ging 100% maar nu het volgende hoe krijg ik hem er weer uit zodat de standaard kaart weer zichtbaar is. nu krijg ik een zwart scherm zodra ik over de rand van de kaart heen ga, wat ik geladen heb. grtz Erik NL1EDE <{POST_SNAPBACK}> Zoo.. da's een goede vraag..? Ik dacht dat dat niet kon een kaart wissen wat al geladen was? Ik weet wel dat je in het kaartschermpje (via de menu optie), de kaarten aan en af kan vinken? Ook dat de kaart automatisch overschreven wordt als je een andere inlaad. Maar eigenlijk nooit gehoord dat je in een zwart gat valt??? Ben benieuwd wat de andere daarvan weten? ZC 8 mei 2005 bewerkt door Zero CooL
JandeBeHanger Geplaatst 8 mei 2005 Geplaatst 8 mei 2005 Hoi, mischien een snelle vraag. Ik heb vanmiddag een kaart geladen via mapsource. ging 100% maar nu het volgende hoe krijg ik hem er weer uit zodat de standaard kaart weer zichtbaar is. nu krijg ik een zwart scherm zodra ik over de rand van de kaart heen ga, wat ik geladen heb.<{POST_SNAPBACK}> Gewoon kaarten laden zonder dat je een kaart geselekteerd hebt.Ik ga het niet uitproberen, want die 243 mb aan kaarten van de Quest duren maar liefst 45 minuten!
nl1ede Geplaatst 8 mei 2005 Auteur Geplaatst 8 mei 2005 Ik ben er uit. de kaart was niet zwart maar te donker buiten de geladen kaart. Dat wil zeggen, ik had b.v. de kaart van Ede en omgeving geladen en zodra je buiten de geladen kaart rijd ga je dus over op de standaard weergave (hoofdwegen kaart) en in dit geval wordt die dus weergegeven in een andere grijs waarde. Om nu dus weer in heel europa, de standaard kaart tekomen heb ik dus de nieuwe POI file gedownload in het toetstel en nu is die weer de oude als of die nieuw uit de doos komt.
willum Geplaatst 9 mei 2005 Geplaatst 9 mei 2005 Om nu dus weer in heel europa, de standaard kaart tekomen heb ik dus de nieuwe POI file gedownload in het toetstel en nu is die weer de oude als of die nieuw uit de doos komt. <{POST_SNAPBACK}> Hu ?? nieuwe POI file ?? en waar haal je die vandaan voor de Etrex Legend ??
JandeBeHanger Geplaatst 9 mei 2005 Geplaatst 9 mei 2005 (bewerkt) Om nu dus weer in heel europa, de standaard kaart tekomen heb ik dus de nieuwe POI file gedownload in het toetstel en nu is die weer de oude als of die nieuw uit de doos komt.<{POST_SNAPBACK}> Hu ?? nieuwe POI file ?? en waar haal je die vandaan voor de Etrex Legend ?? <{POST_SNAPBACK}> Gewoon bij Garmin:http://www.garmin.com/software/PreloadedMa...eTrexLegend.exe 9 mei 2005 bewerkt door JandeBeHanger
willum Geplaatst 9 mei 2005 Geplaatst 9 mei 2005 Om nu dus weer in heel europa, de standaard kaart tekomen heb ik dus de nieuwe POI file gedownload in het toetstel en nu is die weer de oude als of die nieuw uit de doos komt.<{POST_SNAPBACK}> Hu ?? nieuwe POI file ?? en waar haal je die vandaan voor de Etrex Legend ?? <{POST_SNAPBACK}> Gewoon bij Garmin:http://www.garmin.com/software/PreloadedMa...eTrexLegend.exe <{POST_SNAPBACK}> Ok.. de link werkt, maar dit te vinden met surfen over de site is differend koek ! Toch bedankt.. ik ga daar eens naar kieken
Gast oetse Geplaatst 16 april 2006 Geplaatst 16 april 2006 Hoe kom je aan de kaart van Ede en omgeving?
Spider Geplaatst 16 april 2006 Geplaatst 16 april 2006 Hoe kom je aan de kaart van Ede en omgeving? <{POST_SNAPBACK}> City navigator 8 DVD kopen!
Gast oetse Geplaatst 18 april 2006 Geplaatst 18 april 2006 OK, is duidelijk. Dan als wandelaar toch maar even wachten op Topo Nederland??
Peetee Geplaatst 18 april 2006 Geplaatst 18 april 2006 (bewerkt) Hoe kom je aan de kaart van Ede en omgeving? City navigator 8 DVD kopen! Welke Legend heb je? De monochrome (8MB geheugen) of de kleuren (24MB intern geheugen) versie ? In beide gevallen (maar zeker bij de monochrome versie!) is de aanschaf van City Navigator 8 minder zinvol vanwege de beperkte geheugengrootte. Ik denk dat de Topo Nederland dus inderdaad een betere keus zal zijn. Ook al vanwege het feit dat je je gps vooral bij het wandelen gebruikt. Uitgaande van het feit dat het kaartmateriaal voor heel Nederland zo rond de 100 - 150 MB beslaat, kun je wel ongeveer berekenen hoe groot het gebied is dat je in je gps zult kunnen laden. 18 april 2006 bewerkt door Peetee
Spider Geplaatst 18 april 2006 Geplaatst 18 april 2006 OK, is duidelijk.Dan als wandelaar toch maar even wachten op Topo Nederland?? <{POST_SNAPBACK}> Maar intussen kun je wel alvast wandelen in Ede met je GPS.
Gast oetse Geplaatst 19 april 2006 Geplaatst 19 april 2006 Ik heb "slechts" 8 MB ter beschikking. Wist niet dat er ook met meer MB waren, hebben die wellicht een andere aanduiding? Maar voor het overige: bedankt voor het duidelijke antwoord, ik wacht op de topoversie. Oetse
Peetee Geplaatst 19 april 2006 Geplaatst 19 april 2006 Ik heb "slechts" 8 MB ter beschikking. Wist niet dat er ook met meer MB waren, hebben die wellicht een andere aanduiding? Ja, dat zijn de Legend C (met kleurenscherm en 24MB intern geheugen) en de Legend Cx (ook kleurenscherm, maar dan met uitbreidbaar geheugen).
Spider Geplaatst 19 april 2006 Geplaatst 19 april 2006 Ja, dat zijn de Legend C (met kleurenscherm en 24MB intern geheugen) en de Legend Cx (ook kleurenscherm, maar dan met uitbreidbaar geheugen). <{POST_SNAPBACK}> En die laatste gebruik ik op de fiets, een volwaardig navigatie apparaat ter grootte van een mobiele telefoon, en met de volledige wegenkaarten van heel Nederland, Belgie, Luxemburg en een groot deel van Duitsland (city navigator 8 op een 512 mb geheugenkaartje)
Aanbevolen berichten