Krusko Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Dank je wel Prof! Voor mij mogen het er zelfs al 3 stuks worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 13 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2010 Dat is dan eentje meer voor Krusko. Zijn er veel honden om je heen? Dan zouden er tot nu toe 9 gevraagd zijn. Ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krusko Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 (bewerkt) Dat is dan eentje meer voor Krusko. Zijn er veel honden om je heen? - 1 voor ons - 1 voor mijn ouders die ook cachen met een labrador - 1 voor een vriend van ons met een jack russel die ook cached Krijg je als je iedereen aansteekt in de omgeving 13 januari 2010 bewerkt door Krusko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Huntertje Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Ik zou het super vinden als ik ook mag meeliften op dit voorstel, Hunter wil graag zo'n tag. Dus als ik niet te laat ben: 1 x graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nocu Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Ik zou er ook wel eentje willen. Het is voor mij wel de eerste keer dat ik hier zoiets bestel, dus laat maar weten hoe het eventueel verder moet. Greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broosha Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Dat is dan eentje meer voor Krusko. Zijn er veel honden om je heen?Dan zouden er tot nu toe 9 gevraagd zijn. Ja? Ik wil er ook heel graag 1. Zeg maar hoe het verder moet vwb afrekening en zo, maar bij deze graag 1x voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 13 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2010 (bewerkt) Ik heb hier genoteerd (briefje aan de kast) dat er Cachezin Dog tags gewenst zijn in dit draadje. Als ik ga bestellen dan loop ik het hier na, tel hoeveel nodig zijn. Heb ik ze binnen dan ga ik iedereen hier vragen naar naw gegevens waarna ik ze op de post doe met ingesloten faktuur. 13 januari 2010 bewerkt door Prof. Y. Lupardi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerrit en lenie Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi Prof, Ook wij zouden er graag 2 in de bestelling plaatsen! Alvast bedankt! groetjes, Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De GEO Ridders Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Hallo Prof, Onze Cavalier kan er ook eentje (1) gebruiken. Graag ook 1tje dus voor ons. (als we niet te laat zijn) We horen wel hoe het verder gaat. Alvast bedankt! -Marco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 10 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2010 (bewerkt) Beste hondenbezitters, de dog-tags zijn hier aangekomen. Ik heb gerekend en de prijs wordt 5 euro incl. alles. gaarne voor mijn gemak via de goodiesshop webpage bestellen. NAW geven en in opmerkingenveld helemaal onderaan "Ik wil xxxx Dog Tags" oid. typen. Let op: gebruik onderwijl geen 'return'-toets want dan denkt de webpage dat je klaar bent! Klik op mijn signatuur voor een directe sprong naar de shop-webpage. 11 februari 2010 bewerkt door Prof. Y. Lupardi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 1 DogTAg besteld. Bedankt Professor Lupardi voor de goede service Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krusko Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 Leuk! De bestelling voor 3 stuks is zojuist verzonden. Bedankt prof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adrike Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 Net een dogtag besteld al is onze trouwe cachezoeker gisteren ingeslapen. Prof bedankt voor deze service!! Team Adrike -ke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 Perfect! Twee stuks besteld voor onze Corgi's. Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Huntertje Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 Net een dogtag besteld al is onze trouwe cachezoeker gisteren ingeslapen. Prof bedankt voor deze service!! Team Adrike -ke Dat is geen leuk nieuws........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden