Prof. Y. Lupardi Geplaatst 3 december 2008 Auteur Share Geplaatst 3 december 2008 Op het moment is de link via www.cachezone.com voor het activeren van de Travel Patches van de Cache Zone Shop in Duitsland kapot. Met wat zoeken zullen de meeste er wel uit komen maar hier is dan de directe deep-link: http://www.cachezone.de/activation/ Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het gauw wordt opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 3 december 2008 Auteur Share Geplaatst 3 december 2008 Er was snel actie. The link is hersteld en de page heeft nu een button 'Activate Geocoin" Maar ja, een Travel Patch is een geocoin volgens de logica. Wel een beetje verwarrend. Ik heb gevraagd om het wat duidelijker te maken. http://www.cachezone.de/jump/ dit is de link waar ik het over heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 december 2008 Auteur Share Geplaatst 11 december 2008 Het heeft heel lang geduurd (een maand mbv. Murphy) maar ze zijn nu ontvangen hier: de nieuwe Auto-TB's. Vandaag doe ik alle achterstallige bestellingen op de post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 28 januari 2009 Share Geplaatst 28 januari 2009 Nu ook T-shirts in de Goodiesshop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 En zijn er nog artikelen op voorraad in de Gooddiesshop die niet op de shoppagina staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2009 Kaartspel, camo tape, wat petjes, potloden. En nano-caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 (bewerkt) Wat is de prijs van de camotape? PB gestuurd. 10 maart 2009 bewerkt door Miniatuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Wat mag het kaartspel kosten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2009 Kaartspel 12,50 euro Camo tape: 5 euro plus 8 euro verzendkosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
evelineroos Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Wat voor kaartspel is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Dit kaartspel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
evelineroos Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Hoe kan ik het kaartspel bestellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2009 Dat is kat in het bakkie. Onderaan dit bericht zie je (onder de temperatuur bij mij buiten) de tekst Klik klik naar de goodiesshop. Doe klik-klik en je komt op de webpage van de goodiesshop. Daar naam/adres e.d. invullen en in het veld 'opmerkingen' de wens uiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Hoe kan ik het kaartspel bestellen? Bij de Goodieshop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Mededeling in verband met het naderende GME waar de Goodiesshop aanwezig zal zijn: Het assortiment van de Prof / Goodiesshop kun je hier nog even nazien: GOODIESSHOP Kopen tijdens het GME scheelt je toch weer verzendkosten. Overigens is de Prof. voornemens van de nieuwe collectie Geocaching Tech T-shirts, van elke maat / kleur een aantal mee te nemen. Wil je zo'n shirt en wil je er zeker van zijn dat jouw maat straks niet is uitverkocht? Dan is het wellicht handig om deze nu te bestellen en op je bestelling te vermelden dat je ze op het GME afhaalt. Dan kan de Prof die vast klaar leggen en weet je zeker dat je er straks niet naastzit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden