Gast labgod Geplaatst 24 april 2005 Share Geplaatst 24 april 2005 Hallo, ik gebruik een geko 201, daar zit geen kaart in dus. Weet iemand een website waar je coordinaten van bijvoorbeeld een straat kan vinden, zodat ik deze coordinaten dan in mijn geko kan invoeren. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, Groet, Labgod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 april 2005 Share Geplaatst 24 april 2005 (bewerkt) Hallo, ik gebruik een geko 201, daar zit geen kaart in dus. Weet iemand een website waar je coordinaten van bijvoorbeeld een straat kan vinden, zodat ik deze coordinaten dan in mijn geko kan invoeren. Op www.maporama.com kun je zelfs zoeken op huisadres. Je krijgt de coördinaten terug in het formaat ddºmm'ss" en dd.dddddº (linksonder het kaartje). Dus even je gps anders instellen of even omrekenen naar ddºmm.mmm'. 24 april 2005 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast labgod Geplaatst 25 april 2005 Share Geplaatst 25 april 2005 Peetee, bedankt!!! Greets, Labgod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 april 2005 Share Geplaatst 25 april 2005 Peetee, bedankt!!! Graag gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 27 april 2005 Share Geplaatst 27 april 2005 Heeft iemand al een keer die lui van Maporama gesuggereerd dat ddd mm.mmm ook handig is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 27 april 2005 Share Geplaatst 27 april 2005 Heeft iemand al een keer die lui van Maporama gesuggereerd dat ddd mm.mmm ook handig is? <{POST_SNAPBACK}> Leef jezelf uit! Stuur ze een mail, of maak een website die met een paar simpele klikken een standaardbrief naar ze toestuurd voor sneller effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden