Spring naar bijdragen

kranten bericht


nl1ede

Aanbevolen berichten

En dit geeft wat lucht:

 

We are not too strickt of course with this rule (if a cache is placed inside a big city (clearly not in a park) or industrial area it is sometimes quite hard to trace the owner of the tree that is just beside the road in front of your house.....).

 

Precies. Dat is het enige dat wat lucht zou moeten geven: de cache niet plaatsen in (of vlakbij) een natuurgebied of park. Bv. aan de wegkant, zoals met de meeste drive-ins en micro's het geval is.

 

Maar: cache plaatsen in park of natuurgebied --> altijd toestemming nodig!

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jul heeft alles aandachtig gelezen. Een teken van excuus is op zijn plaats omdat ik de hele discussie anderhalf jaar geleden niet heb gelezen, ik kwam nooit hier op het forum, misschien maar beter ook, ik heb lekker kunnen cachen met meer lol dan nu.

Een woord van dank voor degenen die zo geduldig waren om mij niet meteen de oren te wassen, maar mij op de hoogte stelden van het gebeurde.

Wat ik er van denk? Mwah.....moet dat echt gezegd worden hier? Lijkt me duidelijk wat twee streng in de leer zijnden ;) (zal ik het maar zo uitdrukken? Ik wil hier niet worden verijwderd omdat ik mijn eigen kwalificaties bezig) hebben aangericht toen ze hebben gemeend een klaagbrief te moeten schrijven naar .com omdat ze op het laatste moment (!) uitvonden dat ze in overtreding moesten om de cache te vatten. :no:

Natuurlijk reageert .com op de wijze zoals ze het deden, wat moesten ze anders?Hun regels (uiteindelijk gevonden ondanks de dode link in meeltje van YS) zijn uiteraard zo opgesteld dat ze zelf van alle kanten zijn ingedekt. Zo is het altijd en zo zal het altijd wel blijven. Rest aan ons om er het beste van te maken en hier op een gezonde Hollandse manier mee om te gaan. Ik ga mijn best ervoor doen, maar verwacht niet teveel. Ik hoor niet tot de 'preciezen', maar meer tot de 'rekkelijken'

Gegroet

Jul (wiens laatste cache nog steeds op approval wacht, zal wel een slechte naam hebben gekregen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik er van denk? Mwah.....moet dat echt gezegd worden hier? Lijkt me duidelijk wat twee streng in de leer zijnden  :no: (zal ik het maar zo uitdrukken? Ik wil hier niet worden verijwderd omdat ik mijn eigen kwalificaties bezig)

Nah, je schrijft dat je bijna nooit online komt, maar je doet voorkomen alsof het hier zo streng is dat wekelijks mensen verwijderd worden. Zo gauw je de mond opendoet .....

De waarheid is dat de afgelopen half jaar maar 3 verwijderd zijn en dat waren geen leden maar spammers, die alleen maar lid werden om hier advertenties achter te laten als: snel rijk worden?

 

Verder zijn er 2 verwijderd die na een paar weken terug zijn gekomen en die hebben zich veelvuldig niet aan de forumregels gehouden, wat ging van iedere dag modjes afzeiken tot taalgebruik waar men zich aan gestoord heeft.

 

Je mag hier gerust je mening ventileren als je maar niet TE te persoonlijk wordt.

 

(wiens laatste cache nog steeds op approval wacht, zal wel een slechte naam hebben gekregen)

Denk dat dit wel meevalt. Maandags worden de meeste caches geapproved door Hawkeyes.

En een slechte naam? Je hebt nog niets geschreven wat al niet geschreven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, je schrijft dat je bijna nooit online komt, maar je doet voorkomen alsof het hier zo streng is dat wekelijks mensen verwijderd worden. Zo gauw je de mond opendoet .....

De waarheid is dat de afgelopen half jaar maar 3 verwijderd zijn en dat waren geen leden maar spammers, die alleen maar lid werden om hier advertenties achter te laten als: snel rijk worden?

 

Verder zijn er 2 verwijderd die na een paar weken terug zijn gekomen en die hebben zich veelvuldig niet aan de forumregels gehouden, wat ging van iedere dag modjes afzeiken tot taalgebruik waar men zich aan gestoord heeft.

 

Je mag hier gerust je mening ventileren als je maar niet TE te persoonlijk wordt.

 

 

Denk dat dit wel meevalt. Maandags worden de meeste caches geapproved door Hawkeyes.

En een slechte naam? Je hebt nog niets geschreven wat al niet geschreven is.

 

Nou, dan valt het gelukkig nogal mee. Ik had dat van het strenge forum trouwens van horen zeggen, maar er wordt zoveel gezegd, dat blijkt maar weer.

 

Hoe krijg je eigenlijk die mooie quootjes erin?

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Motorcrossers in het bos, loslopende honden achter reeen aan, mountainbikers die je van de sokken rijden, picknickers die bij gebrek aan een vuilnisbak hun afval maar laten liggen en macho sportvliegtuigpiloten die direct vele vierkante kilometers natuurgebied veranderen in lawaaizones bij voorkeur als het mooi weer is, allemaal veel irritanter, dan geocachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dan valt het gelukkig nogal mee. Ik had dat van het strenge forum trouwens van horen zeggen, maar er wordt zoveel gezegd, dat blijkt maar weer.
Valt wel mee. Het is net het verkeer en zijn regeltjes. De en loopt iedere dag tegen een bekeuring aan en de ander nooit. Niet omdat die de dans ontspringt maar zich gewoon aan die paar regeltjes hout die e voor staan. Sommige vinden dat zelfs normaal :no:

 

 

 

Hoe krijg je eigenlijk die mooie quootjes erin?

 

Druk in jouw bericht maar eens op edit en dan zie je hoe de quotes gemaakt worden.

Als je op repply drukt dan quote je sowieso degene op wie je replyed. Dan ga je daar gewoon zoveel in deleen dat alleen datgene erover blijft waar je op reageen wilt.

Jouw bericht van zojuist is door mij gequoted door het te laten beginnen met:

 

{quote=Jut en Jul,April 18 2005, 07:41:45 } Voor { moet je [ zetten en voor } zet je een ] Dit moet nu wel omdat het anders weer een quote is ....

Moet het wel even zo laten zien omdat het anders weer gequoted is ;)

 

Jouw bericht, die ik gequoted heb, eindigt met:

{right}{snapback}53831{/snapback}{/right}{/quote} lees voor { weer { en voor } weer ]De {right}{snapback}53831{/snapback}{/right} wordt automatisch toegevoegd om dat kleine rode pijltje rechts te krijgen. Als je daarop klikt wordt je teruggelinkt naar het orginele verhaal. Dat is standaard in het forumsoftware.

 

Als je de {right}{snapback}53831{/snapback}{/right} weg laat en er alleen de {/quote} invoert en dan staat voor { weer voor [ enz enz, dan sluitje gewoon een quote af en is de verwijzing naar het orginele bericht ongedaan gemaakt.

 

Ik doe het meestal handmatig, maar boven je invoerveld heb je een balk met diverse "knoppen"

Die kun je ook gebruiken. 1x op quote klikken en d quote start. een volgende keer op quote klikken en de quote wordt afgesloten.

 

Zo gaat dat zo'n beetje ;)

 

Als ik een olifant was, kon ik rond en dik zijn zonder dat mensen mij telkens op dat feit wilden wijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Motorcrossers in het bos, loslopende honden achter reeen aan, mountainbikers die je van de sokken rijden, picknickers die bij gebrek aan een vuilnisbak hun afval maar laten liggen en macho sportvliegtuigpiloten die direct vele vierkante kilometers natuurgebied veranderen in lawaaizones bij voorkeur als het mooi weer is, allemaal veel irritanter, dan geocachen.

 

Ja motorcrossers in het bos, gisteren in de drunense duinen waren er ook illegale crossers bezig :D

Gelukkig stond het 06 nr, van de boswachter die de cache goedgekeurd had op de cache pagina, zodat na een kwartiertje de crossers niet meer gehoord of gezien zijn. :thumbup:

 

Lekker rustig dat cachen.. :cry:

 

Hawkexplorer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...