Spring naar bijdragen

Nederlandse Vereniging voor Leunstoel Schatgravers


Aanbevolen berichten

Ik kwam de site van de NVLS, de Nederlandse Vereniging voor Leunstoel Schatgravers tegen. Kent iemand dit verschijnsel. Lijkt me typisch iest voor Geocachers met lege batterijen. Sommige caches hebben hier aardig wat van weg.

Wel al ooit op de site van The Armchair Treasure Hunt Club gekeken. Leek me ook leuk. Vroeger ook nog bezig gehouden met Masquerade van Kit Williams, eigenlijk de aanstichter van dit alles. Leuk om de verhalen omtrend de ontknoping/oplossing hier van te lezen in The Quest for the Golden Hair, inclusief list, intrigues en bedrog. Anyway, het is weer eens wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kwam de site van de NVLS, de Nederlandse Vereniging voor Leunstoel Schatgravers tegen. Kent iemand dit verschijnsel. Lijkt me typisch iest voor Geocachers met lege batterijen. Sommige caches hebben hier aardig wat van weg.

 

Tja, er zijn vast massa Virtual Caches die je vanachter je toetsenbord met behulp van Google kunt oplossen, maar behalve voor de freaks die slechts geinteresseerd zijn in hun 'score' heeft dat weinig tot niets met geocaching te maken.

 

Maar goed, als je bovenstaande site bekijkt is het gelukkig net even anders en op zich best leuk.. :thumbup:

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het Masquerade boek heb ik hier ergens liggen, nog van voor het geocache tijdperk. Ik heb in dat boek geen aanknopingspunt gezien voor het vinden van de schat. Het was nogal poetisch en mooi geillustreerd. De schat was wel de moeite waard: een echte gouden haas met edelstenen. Nadeel van een boek is dat je over de afloop weinig te weten komt.

Overigens zul je toch eens uit de leunstoel vandaan moeten komen om de schat daadwerkelijk te vinden. Alhoewel ik heb ooit op TV (toevallig of niet) alweer een Engelsman gezien die zijn leunstoel gemotoriseerd had gemaakt met wielen eronder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het Masquerade boek heb ik hier ergens liggen, nog van voor het geocache tijdperk. Ik heb in dat boek geen aanknopingspunt gezien voor het vinden van de schat. Het was nogal poetisch en mooi geillustreerd. De schat was wel de moeite waard: een echte gouden haas met edelstenen. Nadeel van een boek is dat je over de afloop weinig te weten komt.

 

Ik weet wel dat die Gouden Haas na 5 jaar is gevonden ergens in Engeland (of ik moet weer een ander boek voor me hebben).

Er zou een nieuwe komen, maar daar heb ik verder nooit wat van vernomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...