Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Het zou moten werken heb ik ooit begrepen, alleen mag het maar een bepaalde grootte hebben, dat eigenlijk niet aantrekkelijk is (zo klein).

Ik weet ook niet of het teveel belasting zou geven voor de server of iets dergelijks en dat het daarom misschien uitgeschakeld is.

De bewegende avatar wat ik nu heb is oorspronkelijk een swf bestand. Die heb ik nu in GIF veranderd en dat gaat goed, alleen het verschil:

swf bestand: 10kB :thumbup:

gif bestand: 34kB :beerchug:

Ik zou zeggen: welkom SWF bestanden!!!

Geplaatst
De bewegende avatar wat ik nu heb is oorspronkelijk een swf bestand. Die heb ik nu in GIF veranderd en dat gaat goed, alleen het verschil:

swf bestand: 10kB  :no:

gif bestand: 34kB  :rolleyes:

Ik zou zeggen: welkom SWF bestanden!!!

Klopt, het origieel in SWF is meestal kleiner. Maar als ik de avatar die ik nu gebruik in swf doe, is het groter.

Mijn avatar is trouwens, met al de beelden die ik gebruikt heb, "maar" 48905 bytes oftewel 47.76 KB. Dat is al te groot voor het forum om te uppen, dus staat het op eigen space.

swf biedt nog meer mogelijkheden (geluid) maar daar moeten we maar niet aan beginnen :)

Nu we het toch over beweginde avatars hebben, hoe maak je nou zoiets?  :blink:

Ik zou zeggen, gebruik eens de zoekfunctie en "surf" anders eens door de topics van het forum. Het staat duidelijk omschreven op het forum.

Geplaatst (bewerkt)
swf biedt nog meer mogelijkheden (geluid) maar daar moeten we maar niet aan beginnen :no:

Nee dat klopt... stel je voor dat je een forum pagina opent waarin 10 personen hebben gereageerd en allemaal een SWF bestand hebben in hun avatar met 10 verschillende geluiden/muzieksoorten/enz.... :rolleyes:

bewerkt door Team GPSearching
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...