Spring naar bijdragen

200 caches gevonden - Gefeliciteerd loes!


Krix

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 90-1015262279

Zo! Dat hakt erin... Way2Go!

 

Gefeliciteerd  ;)

 

Zenz (die benieuwd is hoe lang het duurt voor de volgende deze magische grens passeert - en natuurlijk naar de score van Hawkeyes in z'n vakantie!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug: ehhhh bedankt, maar of het echt zo een verdienste is... dacht 't niet.

Al die mooi in elkaar gezette caches in natuurgebieden waar wij nog nooit van gehoord hadden, dat is pas wat!

Dat wandelen is een heerlijke tegenhanger voor de door de weekse uren achter het buro.

Dus bedankt cache makers voor deze fijne verslaving!  

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou verdienste..........., nee dat misschien niet, maar wel een prestatie om even bij stil te staan. Als ik kijk naar de tijd die erin gaat zitten en die wij er overigens graag voor over hebben, dan ben je daar toch behoorlijk druk mee. Voor osn zal het nog wel een tijdje duren voordat wij zover zijn.

 

In ieder geval gefeliciteerd van deze zijde  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me ook een prachtig moment om er ook eens één te verstoppen!  :beerchug:

De ervaring is in ruime mate aanwezig om er iets heeeeel speciaals van te maken ;)

Wat ik zojuist ook lees in Loes' profile:

Member since December, 2001 ........ :0

Ongelofelijk, nog geen jaar bezig en dan al >200, ga jij de hele nacht door in het weekend of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 115-1015176319
Lijkt me ook een prachtig moment om er ook eens één te verstoppen!  ;) 

De ervaring is in ruime mate aanwezig om er iets heeeeel speciaals van te maken ;) 

Wat ik zojuist ook lees in Loes' profile:

Member since December, 2001 ........ :0

Ongelofelijk, nog geen jaar bezig en dan al >200, ga jij de hele nacht door in het weekend of zo?

Welnee man, daar heeft ze toch helemaal geen tijd voor !!!:beerchug:

Vraag me af of er ook nog iemand bij Loes hoort? Zou ze het helemaal alleen doen?  Wie kan dat tempo volgen? Vindt hij/zij dat ook leuk? Waarom wordt hij/zij niet genoemd? Is het geen team soms? Welk ras hond heeft zij als huisdier?  Type hazewind?   :hehe:

 

 

 

Edited By sjors on sept. 11 2002 at 09:25

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk ras hond heeft zij als huisdier?  Type hazewind?

Heeft ze wel een hond als huisdier? Is het niet gewoon een vogel...

...een roadrunner? "MiepMiep...Zzzoefff..."

:laugh:

Ach wat, wel maken er wel geintjes over, maar bedoelen het niet slecht hoor Loes ;) . We staan er gewoon behoorlijk versteld van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk ras hond heeft zij als huisdier?  Type hazewind?

Heeft ze wel een hond als huisdier? Is het niet gewoon een vogel...

...een roadrunner? "MiepMiep...Zzzoefff..."

:laugh:

Ach wat, wel maken er wel geintjes over, maar bedoelen het niet slecht hoor Loes ;) . We staan er gewoon behoorlijk versteld van!

Gevoelig als wij zijn gaan wij voortaan als Miep Miep door het cache leven. Met dank aan de Eagles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me af of er ook nog iemand bij Loes hoort? Zou ze het helemaal alleen doen?  Wie kan dat tempo volgen? Vindt hij/zij dat ook leuk? Waarom wordt hij/zij niet genoemd? Is het geen team soms?

Oh ja, en Miep Miep, dat zijn dus twee Miep's of Miepen zo je wilt. Ook weer opgehelderd!

 

 

 

Edited By loes on sept. 11 2002 at 15:11

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gevoelig als wij zijn gaan wij voortaan als Miep Miep door het cache leven. Met dank aan de Eagles!

:laugh:  :laugh:  :laugh:

Die is echt schitterend! Zit ik hier even doorheen te scrollen, zie ik opeens een RoadRunner om de hoek kijken! Huh... wiens/wier avatar is dat?!? User...? LOES!!! Prachtig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 115-1015176319
Vraag me af of er ook nog iemand bij Loes hoort? Zou ze het helemaal alleen doen?  Wie kan dat tempo volgen? Vindt hij/zij dat ook leuk? Waarom wordt hij/zij niet genoemd? Is het geen team soms?

Oh ja, en Miep Miep, dat zijn dus twee Miep's of Miepen zo je wilt. Ook weer opgehelderd!

:laugh: Leuk!! Bekruipt me even het gevoel om de achtervolging te gaan instellen. Misschien m'n nickname en avatar veranderen in Wile E Coyote.  :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...