Spring naar bijdragen

Willen jullie nog een tatoe ?


GeoGerard

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zolang ik nog niet bij de top 300 hoor zit het er niet in. Ik probeer het al een half jaar, maar het lukt me maar niet. Sta sinds de zomer steeds rond de 340.

Als ik het heb gehaald wil ik best wel zo'n plakplaatje op mn arm hoor ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit lijkt me niet de opplak tatoo. De opplaktatoo die we hier zo nu en dan ineens tegenkomen in caches en op events en die je als bijzaak in de Goodieshop kunt kopen, zijn de helft kleiner....

 

DSC09003.jpg

 

Als je beide foto's vergelijkt zie je duidelijk verschil in grootte, vorm en .... de opplaktatoo heeft een klein regeltje eronder met www.geocaching.com en dat zie je bij de eerste foto niet......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is de coverboy voorzien van een echte tattoo :wine: . Net zoals een zeeman "MAMA" op zijn armpje zet, zet de geocacher het logo op zijn armpje. Brengt mij ook op wat spannende gedachten om ergens op je lijf de eindcoordinaten van een cache te plaatsen :lol1: en die heet dan zoiets als FLESH-CACHE :eek:;)

 

Maar over FLESH gesproken....ik moet toegeven dat Kruimel behoorlijk is afgevallen. Op het event in Sellingen zat hij al een stuk ruimer in zijn vel dan op de bovenstaande foto. Zo zie je maar...geocachen is gezond :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet toegeven dat Kruimel behoorlijk is afgevallen. Op het event in Sellingen zat hij al een stuk ruimer in zijn vel dan op de bovenstaande foto. Zo zie je maar...geocachen is gezond :thumbup:

En bedankt maar weer voor de pluim. :lol1:

Kan nu niet nalaten te melden dat na Sellingen er ook al weer 12 Kg zijn verdwenen :eek:

 

De oever waar we niet zijn noemen we de overkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...