Villadora Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 Ik heb Ozi-explorer, Easy GPS en GSAK. De laatste twee herkennen mijn Garmin gpsMAP 60CS wel, OZI niet. (versie 3.95.2) Verbinding gaat met een USB-kabel. Als ik waypoints invoer in Ozi, wil ik die graag uploaden naar mijn GPS. Ozi schrijft de waypoints weg als .wpt bestand (of als textfile) daar kunnen Easy GPS en GSAK niets mee. Is er een manier om de waypoints in mijn GPS te krijgen, behalve overtypen ?
0 dmace Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 Ik heb Ozi-explorer, Easy GPS en GSAK.De laatste twee herkennen mijn Garmin gpsMAP 60CS wel, OZI niet. (versie 3.95.2) Verbinding gaat met een USB-kabel. Als ik waypoints invoer in Ozi, wil ik die graag uploaden naar mijn GPS. Ozi schrijft de waypoints weg als .wpt bestand (of als textfile) daar kunnen Easy GPS en GSAK niets mee. Is er een manier om de waypoints in mijn GPS te krijgen, behalve overtypen ? <{POST_SNAPBACK}> Compegps proberen? Kan prima met ozi-wpt-files overweg, en kan ook de hele zooi overhevelen van/naar GPS-en. Is gewoon te downloaden als trail-versie.
0 deBruineBeren Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 OziExplorer kent de 60CS wel. Ik weet niet meer sinds welke versie, maar als je de nieuwste download zit je altijd goed. Kijk dan even naar die instellingen: Bestand Configuratie Tabblad "COM" er moet een vinkje staan bij "Garmin USB" Als je deze optie niet hebt dan heb je een te oude versie van OzieExplorer. Kan je hier wel een vinkje plaatsen dan moet het werken.
0 Cachemier Geplaatst 10 februari 2005 Geplaatst 10 februari 2005 De nieuwe Ozi versies kennen inderdaad de 60C(S). Als je upgradet zorg er dan voor dat je een legale versie hebt anders krijg je problemen (Een versie die maar gedeeltelijk werkt tot je registreert) Wil je niet upgraden maak dan een omweggetje via G7toWin
Vraag
Villadora
Ik heb Ozi-explorer, Easy GPS en GSAK.
De laatste twee herkennen mijn Garmin gpsMAP 60CS wel, OZI niet. (versie 3.95.2)
Verbinding gaat met een USB-kabel.
Als ik waypoints invoer in Ozi, wil ik die graag uploaden naar mijn GPS.
Ozi schrijft de waypoints weg als .wpt bestand (of als textfile)
daar kunnen Easy GPS en GSAK niets mee.
Is er een manier om de waypoints in mijn GPS te krijgen, behalve overtypen ?
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten