Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zo.....ook de noordelijke tak van ons team is nu aangesloten op internet middels ADSL :rolleyes: . Mede door het meetpunten hunten en het premium membership bij geocaching dot com hebben we deze duurdere, maar veel snellere stap genomen.

Helaas voor ons kleine plattelands dorpje gelden geen van de mooie ADSL en kabel aanbiedingen :angry: , dus gewoon maar een volwaardig abonnement genomen bij Wanadoo. Maar dat werkt dan ook erg prettig. Installatie 15 minuten en geen software problemen. Maar geen verdere reclame meer.......

Bij het uploaden van foto's voor RD dutch benchmark hunting geldt een maximum van 40 kb per foto. Dit geldt erg nauw omdat anders de server ruimte snel vol staat en het te kostbaar wordt. Er wordt dan ook gevraagd in het invulkader van je gevonden punt waar de foto in hoge resolutie is te aanschouwen (elders op internet). Deze foto's worden gebruikt om details beter te kunnen bekijken door mede point hunters, Kadaster en andere geinteresseerden.

Nu hebben wij al een tijdje een fotoalbum aangemaakt bij album RD Dutch Benchmark Huntingen gevuld met onze eerste foto's. Deze service is gratis :dribble:

Maar daar komt natuurlijk verbetering in nu we zo'n onbeperkte en snelle ADSL verbinding hebben. Binnenkort staan al onze veroveringen in HIGH RESOLUTION (gewoon de ongewijzigde versie van wat de 3.1 megapixel coolpix van NIKON produceert) in dit album :yes: .

Onze vraag is aan jullie: wie plaats waar zijn hoge resolutie foto's?

En doe je dat nog niet....ga dan eens naar Webshots en maak een account aan.

Veel fotoplezier gewenst...........

Geplaatst (bewerkt)

Hey professor X!!

Wij plaatsen de foto's van tijdens het geocachen op de com site maar de foto's voor op het forum plaats ik om mijn eigen webruimte. Ik probeer alleen altijd rond de 150 kb te blijven en niet hoger.

By the way, gefeliciteerd met je ADSL!!!!!!!!! Je wilt niets anders meer!!!

bewerkt door Team GPSearching
Geplaatst

:dribble:

Jah lekker chillen, en lezen/info lurken.. met dan wel en dan

weer niet een glas cola met paprikachips.. Is het internet

niet prachtig als je eenmaal Adsl hebt :)

Ook van mij een :rolleyes:

En bedankt voor de webshots link! :angry:

ZC :yes:

Geplaatst

Tegenwoordig gebruikt Druiventuin mijnalbum.nl. :rolleyes:

Dit is een gratis ruimte voor foto's die je in willekeurige albums (lees mappen/folders) kunt plaatsen. Het gebruik ervan is kinderlijk éénvoudig.

Het enige wat men van je wil weten is een email. Hiervoor krijg je 250 MB ruimte.

Kijk eens voor wat voorbeelden op:

RD meetpunt 389314 of RD meetpunt 370321

Of voor een heel overzicht op:

mijn website onder de knop RD meetpunten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...