Spring naar bijdragen

Heb ik weer


barny

Aanbevolen berichten

Heb buiten zijn medeweten mijn broer net aangemeld op www.geocaching.com als nieuwe geocacher.
Ha Ha, das een goeie, maar natuurlijk gemakkelijk te controleren door jullie zodra hij hem gelogd heeft. Dus nog even geduld en de zaak met argusogen volgen. ;)
hahaha, zal ik je wat grappigs vertellen? Nee dus, hoe dan? (als antwoord op je opmerking)

Kruimel

Nou na het loggen van de TB weet je zijn usernaam en dan kun je bij de statistieken zo vinden dat hij al aangemeld was en zelfs al Caches gevonden had voordat de Race begon

Ik begrijp je helemaal, maar dan zou dit gelden voor iedere nieuwe cacher :blush: We kunnen dan wel vermoeden dat er iets scheef zit, maar bewijzen kunnen we het niet ;)

Hij kan als nieuwe cacher daar toevallig in de buurt zijn geweest en de TB hebben gevonden, niet wetend dat hetd e TB van zijn broer is of wat dan ook. Ik weet het, het gaat ver, maar toch ;)

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die een of andere boffert was ik.

En ik bood natuurlijk niet aan om hem er uit te halen, want dan zouden we gelijk alle TB-racende Geocachers over ons heen krijgen, want ik doe zelf ook mee met die race. Maar het toeval wil dat we samen met mijn broer gaan en die Geocached ook sinds het najaar. Hij vroeg of hij hem eruit zou halen en mee zou nemen naar Nederland.

Tjaa en ondanks dat we concurrenten zijn dacht ik toch maar even vragen aan die Barny.  :lol1:

Maar let op wel een vinger aan de pols he, hij ligt boven op een skipiste, wij hebben 1 keer in ons leven geskied (hoe schrijf je dat,??) nou ja op ski's gestaan en we moeten nog maar zien dat we dat redden. Bovendien is het wel een hele hoge piste hoorde ik. Maar ik beloof je als we die piste aandurven, gaan we op zoek naar die cache.  En 's avonds? .... :thumbup:  juist ja, de apres ski....

Nog 14 dagen....

Geothean toppie :o

neem er eentje van mij maar kijk wel uit.

Barny

Ik begin me nu toch ernstig zorgen te maken of dit gaat lukken. :eek:

Als je de Cache beschrijving leest dan staat daar "Cache is possible hunt yearlong, till 170cm snowcover :-) " En als je dan op Deze site kijkt dan zie je dat er in Spindleruv Mlyn momenteel 193 cm sneeuw ligt.

Ik heb vorige week de laatste die hem geskid heeft, nog een mailtje gestuurd en die mailde terug dat de skiroute lekker eenvoudig was. De Cache zit in een boomstronk op 170 cm hoogte.

Hoe dan ook, we gaan er zeker een kijkje nemen en als we terugzijn hoor je het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

THE STORY Continuous

 

 

Eindelijk kon ik dan rustig slapen gaan want Geothean was genegen om in zijn spaarzame vakantie uurtjes door zijn “broer” mijn reesbug weer aan de gang te helpen.

Krijg ik een meel dat Bernhart hem nu heeft gevonden, leuk dacht ik nog kijk ik bij zijn Profiell om zijn hele geoverleden te scannen heeft hij welgeteld 1 actie op zijn naam staan namelijk mijn rees Bug Mobieltje dus nu maar in mijn allerbeste Engels cq Duits uit de kast halen en kijken of er een positieve winding aan kan geven

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat is knap van die Bernart :P . En misschien toch nog gelukkig voor jou.

Ik ben er geweest, fantastische vakantie gehad, maar er lag echt ongeloofelijk veel sneeuw. Boven op de piste als "wankele" beginneling samen met mijn broer een cache zoeken die 60 cm onder de sneeuw lag, ging ons te ver. Dus helaas de cache niet gevonden.

Maar vreemd die Bernart heeft de Cache niet gelogged als found. Ik hoop voor je dat je het hem goed uitgelegd krijgt.

Verder hadden we wel een fantastische vakantie hoor, ook nog wat caches gevonden die te voet te bereiken waren. Ik zal ze vanavond eens gaan loggen.

Sterkte met je racebug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb dus een probleem. :thumbdown:

Okee ik weet wat jullie denken maar nu ben ik eens serieus. :thumbup:

Mijn rees TB die is in handen van een gelukkige vinder maar volgens mij geen geocacher en ook nog een Duitser. :eek:

Nu heb ik hem al een paar x gemeelt maar tot nu toe geen reactie terug gehad maar dat kan ook wel komen vanwege mijn steenkolenengels en het nog belabberde Duits wat ik tracht te schrijven.

Is er iemand die wel Duits machtig is en voor mij een meeltje wil fabriceren waarin het spel een beetje word uitgelegd en ook aangegeven word dat ik hem zeker wil helpen om de rees TB ergens in een cache terug te plaatsen.

Natuurlijk met medeweten en toestemming van ons aller gestrenge Coen

 

Schroom niet om te reageren of desnoods direct contact op te nemen met Bernhart

 

Wie ow wie :wub:

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur hem onderstaande tekst.

 

Hallo Bernart.

 

Kürzlich hast du einen Travelbug gefunden, ein kleiner Handy mit ein eisernen schild dran. Dieser Travelbug macht teil aus von ein rennen durch Europa.

Wenn der Travelbug nicht wieder in einen cache (schatz) zurück gelegt wird, wird der besitzer dieser Travelbug nicht weiter teilnehmen können am rennen. Das wäre schade und ich möchte dich dann auch herzlich bitten um der Travelbug in ein weitere cache zurück zu legen (wenn du geocacher bist) oder ihm an einen geocacher zurück zu geben so das er ihm wieder zurück im rennen bringen kann.

Natürlich kannst du ihm auch zurück bringen am fundort oder ein e-mail zurück schicken an mir. Weitere info's über geocaching findest du unter http://www.geocaching.de/

 

Grüsse Barny.

 

Groeten Kapitein Haak.

bewerkt door Kapitein Haak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viele danke Kapitein :thumbdown:

 

Ik weet niet wat er staat maar ik heb het wel meteen doorgestuurd

nu maar weer een weekje wachten op antwoord   :eek:

 

 

Ik versta Duits wel aardig en volgens mij staat er iets van (samengevat):

 

... het mobieltje die je gevonden hebt kun je bij het grof vuil brengen maar niet bij plastic gooien. Gewoon afgeven bij chemische goederen... :thumbup:

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor barny de vertaling:

 

Hallo Bernart.

 

Niet lang geleden heb je een travelbug gevonden, een kleine mobiele telefoon met een ijzeren plaatje eraan vast. Deze travelbug maakt deel uit van een race door europa.

Als de travelbug niet meer wordt terug gelegd in een cache, (schat) dan kan de bezitter ervan niet meer deelnemen aan de race.

Dat zou natuurlijk jammer zijn dus ik zou je vriendelijk willen vragen om, een verdere cache terug te leggen (als je geocacher bent) of hem aan een geocacher terug te geven zodat hij hem weer terug in de race kan brengen.

Natuurlijk kun je hem ook gewoon terug brengen naar de plek waar je hem hebt gevonden of een e-mail aan mij sturen. Verdere informatie over geocaching vind je onder www.geocaching.de

 

Groeten Barny.

 

Zo nu weet je tenminste ook wat je/ik geschreven hebt aan Prins Bernart. Oeps zou ie daarom niet reageren?

 

Groet Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viele danke Kapitein :thumbdown:

Ik weet niet wat er staat maar ik heb het wel meteen doorgestuurd

nu maar weer een weekje wachten op antwoord   :wub:

Ik versta Duits wel aardig en volgens mij staat er iets van (samengevat):

... het mobieltje die je gevonden hebt kun je bij het grof vuil brengen maar niet bij plastic gooien. Gewoon afgeven bij chemische goederen... :eek:

 

Ook staat erin, dat je je gele busje verkoopt, als ie niet reageert.

Dat ie dus snapt, dat het je heel hoog zit. :yes:

 

PS Die zogenaamde vertaling moet je niet geloven... :thumbup:

bewerkt door Williii Carrotte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook staat erin, dat je je gele busje verkoopt, als ie niet reageert.

Dat ie dus snapt, dat het je heel hoog zit.  :angry:

 

PS Die zogenaamde vertaling moet je niet geloven...  :rolleyes:

 

 

Kijk de Kapitein woont aan doe goeie kant van de E5 18.000 lijn en ook aan de goeie kant van de grote ri44 :crybaby:

Alles wat aan de andere kant woont/werkt/verblijft voel ik een aangeboren aversie tegen

Dus wat Team GPSearching zegt of schrijft draai ik subiet om.

Maar nu zeg jij het tegenovergestelde kom ik weer in de problemen

Bedankt hoor Williii Carrotte :crybaby:

 

 

Barny

 

We moeten wel uitkijken dat dit niet als lamballen gezien kan worden :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...