Spring naar bijdragen

Heb ik weer


barny

Aanbevolen berichten

Heb ik een meeltje gehad van een of andere boffert die op wintersport ging precies waar mijn reesbug ligt en aanbood om hem er uit te halen en weer terug naar Nederland te brengen. :yes:

Ben ik een grote brief aan het in elkaar rammelen hoe blij en opgelucht ik ben dat hij dat voor mij wil doen was eindelijk klaar er mee. Raak ik alles kwijt zelf zijn naam weet ik niet meer. ;)

 

Maar graag doe het, alles is goed als er maar kilometers word gemaakt de landen komen wel ;)

 

Barny, die weet dat het nu wel goed gaat komen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Pas op mijn beste anders gooi ik de 23e mij in de strijd.

 

 

Ehh Kruimel heb ik zo als ze daar in het noorden zeggen “met de strontemmer gerammeld”

Dach het nie he duseuu gaarne niet met deze discussie bemoeien Twinlife is noordelijk genoeg om een beetje maar natuurlijk geheel tevergeefs tegengewicht te geven hoor

 

Maar nu moeten we uitkijken anders gooit er een moddereter deze toch wel belangrijke vraag cq opmerking zo in de een allevergaar bakkie die off topic heet.

 

En het gaat dus wel over mijn reesmobiel die nu onder een goed dik pak sneeuw ergens ligt

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas op mijn beste anders gooi ik de 23e mij in de strijd.

 

 

 

Ehh Kruimel heb ik zo als ze daar in het noorden zeggen “met de strontemmer gerammeld”

Dach het nie he duseuu gaarne niet met deze discussie bemoeien Twinlife is noordelijk genoeg om een beetje maar natuurlijk geheel tevergeefs tegengewicht te geven hoor

 

Maar nu moeten we uitkijken anders gooit er een moddereter deze toch wel belangrijke vraag cq opmerking zo in de een allevergaar bakkie die off topic heet.

 

En het gaat dus wel over mijn reesmobiel die nu onder een goed dik pak sneeuw ergens ligt

 

 

 

Ach Barny laat dat tervergeefs maar weg dan hou je geheel tegengewicht over :D

Denk dat tussen qua gewicht niet veel verschil in zit. ;)

 

*On-Topic* weer aan. :huh:

 

Nu nog hopen dat deze wintersporter het forum leest en anders hopen dat hij zonder jou mailtje de reesbug toch mee neemt. ;)

 

 

Gr Twinlife :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog hopen dat deze wintersporter het forum leest en anders hopen dat hij zonder jou mailtje de reesbug toch mee neemt. ;)

 

 

Gr Twinlife  :rolleyes:

 

 

qwooten noot je sterkste punt geweest denk ik ;)

 

maar volgens mij was het wel een regelmatige forumlezer

en de vraag kwam ook van het forum vandaan dacht ik alleen zonder emeel adres

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik een meeltje gehad van een of andere boffert die op wintersport ging precies waar mijn reesbug ligt en aanbood om hem er uit te halen en weer terug naar Nederland te brengen. :rolleyes:

Ben ik een grote brief aan het in elkaar rammelen hoe blij en opgelucht ik ben dat hij dat voor mij wil doen was eindelijk klaar er mee. Raak ik alles kwijt zelf zijn naam weet ik niet meer. ;)

Maar graag doe het, alles is goed als er maar kilometers word gemaakt de landen komen wel

Barny, die weet dat het nu wel goed gaat komen :D

Die een of andere boffert was ik.

En ik bood natuurlijk niet aan om hem er uit te halen, want dan zouden we gelijk alle TB-racende Geocachers over ons heen krijgen, want ik doe zelf ook mee met die race. Maar het toeval wil dat we samen met mijn broer gaan en die Geocached ook sinds het najaar. Hij vroeg of hij hem eruit zou halen en mee zou nemen naar Nederland.

Tjaa en ondanks dat we concurrenten zijn dacht ik toch maar even vragen aan die Barny. :huh:

Maar let op wel een vinger aan de pols he, hij ligt boven op een skipiste, wij hebben 1 keer in ons leven geskied (hoe schrijf je dat,??) nou ja op ski's gestaan en we moeten nog maar zien dat we dat redden. Bovendien is het wel een hele hoge piste hoorde ik. Maar ik beloof je als we die piste aandurven, gaan we op zoek naar die cache. En 's avonds? .... ;) juist ja, de apres ski....

Nog 14 dagen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die een of andere boffert was ik.

En ik bood natuurlijk niet aan om hem er uit te halen, want dan zouden we gelijk alle TB-racende Geocachers over ons heen krijgen, want ik doe zelf ook mee met die race. Maar het toeval wil dat we samen met mijn broer gaan en die Geocached ook sinds het najaar. Hij vroeg of hij hem eruit zou halen en mee zou nemen naar Nederland.

Tjaa en ondanks dat we concurrenten zijn dacht ik toch maar even vragen aan die Barny.  ;)

Maar let op wel een vinger aan de pols he, hij ligt boven op een skipiste, wij hebben 1 keer in ons leven geskied (hoe schrijf je dat,??) nou ja op ski's gestaan en we moeten nog maar zien dat we dat redden. Bovendien is het wel een hele hoge piste hoorde ik. Maar ik beloof je als we die piste aandurven, gaan we op zoek naar die cache.  En 's avonds? .... :rolleyes:  juist ja, de apres ski....

Nog 14 dagen....

 

 

Geothean toppie ;)

neem er eentje van mij maar kijk wel uit.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het een "Missing in Action" bug word.

 

@Geothean: Kun je eerst even via La Belgique gaan? Dan kan je broer die van mij ook ff redden. Ze houden daar een winterstop volgens mij.

Mijn broer kan ik niet op pad sturen.

 

Er is volgens mij verschil tussen zelf de bug aanraken en gediskwalificeerd worden of erbij staan dat je broer de concurrent uit de wegruimt. ;)

 

Heb buiten zijn medeweten mijn broer net aangemeld op www.geocaching.com als nieuwe geocacher.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)
@Geothean:  Kun je eerst even via La Belgique gaan? Dan kan je broer die van mij ook ff redden. Ze houden daar een winterstop volgens mij.

Mijn broer kan ik niet op pad sturen.

 

 

Tsja Kruimel, heel België afgezocht, niks hoor..... Kom ik er achter dat jouw bug al lang in Luxemburg is en helemaal niet zielig ergens onderaan de ranglijst staat.

Nee, dan zie ik er genoeg die meer hulp nodig hebben.

 

Onze arme bug van vorig jaar bijvoorbeeld, die maar niet uit Australië wil komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Geothean:  Kun je eerst even via La Belgique gaan? Dan kan je broer die van mij ook ff redden. Ze houden daar een winterstop volgens mij.

Mijn broer kan ik niet op pad sturen.

Tsja Kruimel, heel België afgezocht, niks hoor..... Kom ik er achter dat jouw bug al lang in Luxemburg is en helemaal niet zielig ergens onderaan de ranglijst staat.

Nee, dan zie ik er genoeg die meer hulp nodig hebben.

 

Onze arme bug van vorig jaar bijvoorbeeld, die maar niet uit Australië wil komen.

 

Huh? ;) Zeker weten? Vreemd. Weet je, ik kijk eigenlijk nooit hoe het met de bugs is. Zoals je weet krijg je een mailtje als je bug gevonden is of weer geplaatst is en mijn laatste email dateert al zeker van een maand terug. Ik zal zo even kijken. Dat het ding een tijd stil heeft gelegen in België en toen in een paar weken maar een paar kilometer was opgeschoven, maar wel een aantal caches, wist ik wel.

 

Ja en wat die van verleden jaar betreft, dat is zeker waardeloos. Dat je niet wint of niet bij de eerste zoveel bent, who cares, maar dat je niet eens uit de startcache komt is werkelijk verschrikkelijk kl*ten. En volgens mij waren jullie niet eens de enige.

 

Heb buiten zijn medeweten mijn broer net aangemeld op www.geocaching.com als nieuwe geocacher.

Ha Ha, das een goeie, maar natuurlijk gemakkelijk te controleren door jullie zodra hij hem gelogd heeft. Dus nog even geduld en de zaak met argusogen volgen. ;)

hahaha, zal ik je wat grappigs vertellen? Nee dus, hoe dan? (als antwoord op je opmerking)

Je broer is je broer en als het een geocacher is die niet in jouw team zit of niet met de TBrace meedoet, wie kan daar dan wat van zeggen? Dat we dan allemaal lopen te grommen is punt een maar er ies aan kunnen doen is punt twee. Er staat niets in de regels toch? Hehehe wie was ook al weer een voorstander van geen regels of zo weinig mogelijk regles en heeft daarom er alleen maar over geruzied met, wie was het ook al weer? ene Gimli toch?

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb buiten zijn medeweten mijn broer net aangemeld op www.geocaching.com als nieuwe geocacher.
Ha Ha, das een goeie, maar natuurlijk gemakkelijk te controleren door jullie zodra hij hem gelogd heeft. Dus nog even geduld en de zaak met argusogen volgen. ;)
hahaha, zal ik je wat grappigs vertellen? Nee dus, hoe dan? (als antwoord op je opmerking)

Kruimel

Nou na het loggen van de TB weet je zijn usernaam en dan kun je bij de statistieken zo vinden dat hij al aangemeld was en zelfs al Caches gevonden had voordat de Race begon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...