Spring naar bijdragen

Loc files per provincie


masterchef

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bestaat er ook een mogelijkheid om de loc files per provincie te down-loaden.

Nee, en die optie zal er ook wel niet komen denk ik.

 

Locfiles vanaf een bepaald punt zou nog een optie kunnen zijn, maar per provincie?

 

Ikzelf woon in Amersfoort. Dat is 15 Km van Hilversum (Noord Holland) en een kilometer of 5 vanaf Hoevelaken (Gelderland). Dus wat moet ik met de waypoints van Utrecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo masterchef

 

Mischien kun je de mogelijkheid van "find ..all nearby caches" gebruiken, deze kun je dan collectief aanvinken.

Ik heb wel eens alle locs van nederland in easyGps geladen en dan gesorteerd op coord en dan de verste weggegooid zodat ik de dichtsbijzijnden overhield.

 

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er ook een mogelijkheid om de loc files per provincie te down-loaden

 

Voor België kan het sedert enige weken dus ik zie niet in waarom het voor Nederland niet mogelijk gemaakt zou kunnen worden.

Omdat, mijn beste Cachemier,

 

1) In België je bij het aanmaken van een cache moet aangeven in welke provincie een cache zich bevind. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland.

2) De optie die Masterchef beschrijft waarschijnlijk het probleem oplost.

3) Als Albrt of ik het niet maken er waarschijnlijk niemand anders is die dat wil gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1) In België je bij het aanmaken van een cache moet aangeven in welke provincie een cache zich bevind. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland.

 

Dit is voor België sedert half november op punt gesteld. Ik vermoed dan ook na gelobby van de Belgische geocachegemeenschap bij Geocaching.com

Dus : beetje onderhandelen jongens, aan cacheleggers vragen om provincies in te brengen en het gestelde probleem is opgelost :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus : beetje onderhandelen jongens, aan cacheleggers vragen om provincies in te brengen en het gestelde probleem is opgelost  :rolleyes:

Volgens mij is er geen probleem.

In o.a. Nieuw Zeeland, USA, Canada en België wordt er met provincies gewerkt voor het cachen.

 

In Nederland onderkennen we geen provincies voor het cachen. Net als overigens in Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, CZechië, Oostenrijk, Denemarken, Polen, Italië, Zwitserland, Zweden, Estland, India, Noorwegen, China, Ierland, Zimbabwe, Finland, Spanje, Thailand, St Maarten, Mongolië, Ivoorkust, Bahama's Algerije en Zuid Afrika. Om er een paar te noemen die we toevallig in de database hebben staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus : beetje onderhandelen jongens, aan cacheleggers vragen om provincies in te brengen en het gestelde probleem is opgelost  ;)

Volgens mij is er geen probleem.

In o.a. Nieuw Zeeland, USA, Canada en België wordt er met provincies gewerkt voor het cachen.

 

In Nederland onderkennen we geen provincies voor het cachen. Net als overigens in Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, CZechië, Oostenrijk, Denemarken, Polen, Italië, Zwitserland, Zweden, Estland, India, Noorwegen, China, Ierland, Zimbabwe, Finland, Spanje, Thailand, St Maarten, Mongolië, Ivoorkust, Bahama's Algerije en Zuid Afrika. Om er een paar te noemen die we toevallig in de database hebben staan.

 

Het zou wel makelijk zijn Reintje, maar van mij hoeft het niet wij kijken niet zo naar provincie's.

Wij kijken gewoon welke wij nog niet gedaan hebben, en dat maakt echt niet uit in welke provincie dat het is.

 

Maar ja misschien is er toch iemand die het wil maken, maar ik ben bang van niet.

 

Gr Twinlife :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, en die optie zal er ook wel niet komen denk ik.

 

Waarom zal die er niet komen denkje? als het in andere landen kan waarom hier dan niet?

 

Ik denk dat dit voor beginnende cachers een goede optie is om te beginnen met cachen!

 

En verder op het kaartje ligt "hol door de polder" midden op de A 28 vlak bij strand Nulde, terwijl de cache echt in de polder licht!

 

Dan denk je ff snel die cache te pakken als je terug komt uit het zuiden van het land. NIET DUS!!!

 

Greetz Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij hoeft die optie ook niet. Zie ook niet zitten dat er met zo'n optie er meer cachers gaan komen. Zou een reden kunnen zijn om de optie juist weg te laten.

 

Meer cachers betekent minder toestemming en sneller een einde van deze sport.

 

Net als Twinlife, we kijken naar de hoeveel kilometers die we moeten afleggen en niet naar een provincie.

Als we op pad gaan liggen toch alle caches die we willen doen op volgorde van route die we gaan nemen, heen en terug.

Meestal zijn we te gretig en de lijst met 20 caches die we op onze route hebben veranderd vaak in een lijstje van 2 a 3 caches omdat dan de dag al om is :thumbup:

 

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wonen in het uiterste noorden van Gelderland. Als ik dan een lijstje heb voor de provincie Gelderland kan ik daar nog weer een selectie in maken. Gelderland is (volgens mij B) ) de grootste provincie van Nederland. Gewoon de optie nearby caches gebruiken of slim om gaan met easyGPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...