GeoGolden Geplaatst 3 april 2006 Geplaatst 3 april 2006 Zal laten weten of het allemaal klopt. Ian. <{POST_SNAPBACK}> Graag! Ik zie op de site dat de CSX donderdag weer verwacht wordt, hopelijk kan die dan volgende week geleverd worden.... wachten duurt lang he, soms zijn we net kleine kinderen
Spider Geplaatst 3 april 2006 Geplaatst 3 april 2006 .... wachten duurt lang he, soms zijn we net kleine kinderen <{POST_SNAPBACK}> Tjs het is ook niet voor niets grote mensen speelgoed! Hoe duurder je speelgoed, hoe meer je staat te klooien.
ian3 Geplaatst 4 april 2006 Geplaatst 4 april 2006 (bewerkt) Hoera Nu al binnen. Zelfs een dag eerder als verwacht! Ian 4 april 2006 bewerkt door ian3
GeoGolden Geplaatst 4 april 2006 Geplaatst 4 april 2006 (bewerkt) Hoera Nu al binnen. Zelfs een dag eerder als verwacht! Ian <{POST_SNAPBACK}> Dat is snel... veel plezier ermee (maar dat zal wel lukken). Als het goed is komt de CSX donderdag weer binnen volgens de site. Met wat geluk gaat die dan ook donderdag of vrijdag op de post. Geen idee of DHL ook op zaterdag levert maar anders hoop ikmaar op begin volgende week. 4 april 2006 bewerkt door GeoGolden
Rijenrakkers Geplaatst 4 april 2006 Geplaatst 4 april 2006 (bewerkt) Na alle positieve reacties hier, heb ik het toch ook maar op gewaagd en vanavond de order geplaatst en de betaling via Visa gedaan voor de felbegeerde GPSMAP60CSX. Visa belde me binnen 20 minuten op om te verifiëren of de betaling inderdaad door mij was gedaan. Ik ben ook zeeeer benieuwd. Toch handig zo'n forum als je iets aan de weet wilt komen. Groeten van de Rijenrakkers Willem 4 april 2006 bewerkt door Rijenrakkers
Oppie_GPS Geplaatst 6 april 2006 Geplaatst 6 april 2006 Ben er ook serieus over aan't nadenken om me via deze shop het toestelleke GPSmapCSx aan te schaffen, maar heb enkele vraagjes - is de versie die deze shop levert ook uitgerust met nederlandse menustructuur? - ze bieden het los toestel aan en een pakket met een kaartje van 512 MB en een adaptor of zoiets voor maar paar euro meer. Is dat kaartje en die adaptor rommel, of hoe komt het dat dat verschil zo miniem is? - ik wil het toestelleke gebruiken voor geocaching, niet voor autonavigatie, is het dan nodig om city navigator ook aan te schaffen om optimaal gebruik te kunnen maken van dit toestel? Ik ben wel van plan om TOPO-kaartjes aan te schaffen. - als je moet gebruik maken van de garantie, naar waar moet je het toestel dan sturen? Alvast bedankt voor de reacties ! Erik
GeoGolden Geplaatst 6 april 2006 Geplaatst 6 april 2006 Ben er ook serieus over aan't nadenken om me via deze shop het toestelleke GPSmapCSx aan te schaffen, maar heb enkele vraagjes - is de versie die deze shop levert ook uitgerust met nederlandse menustructuur? Volgens mij wel, het is de Europese versie. - ze bieden het los toestel aan en een pakket met een kaartje van 512 MB en een adaptor of zoiets voor maar paar euro meer. Is dat kaartje en die adaptor rommel, of hoe komt het dat dat verschil zo miniem is? Die adaptor is een soort splitter zodat je drie 12 volt aansluitingen voor in de auto hebt i.p.v. 1. Echter, volgens mij zit er bij het apparaat geen 12 V kabel dus zie het nut niet van deze adapter als die kabel er niet bij geleverd wordt. Het kaartje zal denk ik wel goed zijn, het hoeft niet supersnel te zijn volgens mij. Het is ook een aanbieding dus vandaar de gunstige totaalplrijs. - ik wil het toestelleke gebruiken voor geocaching, niet voor autonavigatie, is het dan nodig om city navigator ook aan te schaffen om optimaal gebruik te kunnen maken van dit toestel? Ik ben wel van plan om TOPO-kaartjes aan te schaffen. Lijkt me niet nodig, ga ik ook niet doen. Wel de Topo kaarten die zijn natuurlijk heel handig (nu nog wachten tot ze uit komen voor Nederland). - als je moet gebruik maken van de garantie, naar waar moet je het toestel dan sturen? Op de site spreken ze van 2 jaar garantie door de leverancier. Misschien moet je het apparaat dan opsturen naar of de importeur of naar Engeland. Echter, als je het bij een zaak hier koopt wordt het in de meeste gevallen ook een kwestie van opsturen. Succes ermee! De mijne komt hopelijk binnen enkele dagen binnen, dan kan ik je meer vertellen over het totale pakket. Groeten, Pedro
Team Professor X Geplaatst 6 april 2006 Geplaatst 6 april 2006 (bewerkt) Klein vraagje omdat ik het niet (meer) kan vinden: ik meen mij te herinneren dat aspid (of wie anders?) een keer drie codes cq. regeltjes heeft geplaats op dit forum voor drie extra artikelen wanneer je een 60csx bij hen besteld. Waar staan die codes of wie weet ze nog? Volgens mij gaat het om een fietsstuurklem, 12 volt kabel en een beschermhoesje. Mocht dat van het forum zijn gehaald i.v.m. commercie wie kan/wil ze mij nog mailen? Misschien ga ik toch overstag voor zo'n "ding" Edit: vraag is beantwoord, Bert bedankt 6 april 2006 bewerkt door Team Professor X
GeoGolden Geplaatst 6 april 2006 Geplaatst 6 april 2006 Helaas nog wat langer wachten... ---------------------------------------------------- Dear customer The 60csx is still not available! We are expecting it to arrive next week! Kind regards and sorry fro the delay! Kind regards Marta Sousa Unbelievable Sales Team ------------------------------------------------------
Kruimeldief Geplaatst 6 april 2006 Geplaatst 6 april 2006 Klein vraagje omdat ik het niet (meer) kan vinden: ik meen mij te herinneren dat aspid (of wie anders?) een keer drie codes cq. regeltjes heeft geplaats op dit forum voor drie extra artikelen wanneer je een 60csx bij hen besteld. Waar staan die codes of wie weet ze nog? Volgens mij gaat het om een fietsstuurklem, 12 volt kabel en een beschermhoesje. Mocht dat van het forum zijn gehaald i.v.m. commercie wie kan/wil ze mij nog mailen?Misschien ga ik toch overstag voor zo'n "ding" Edit: vraag is beantwoord, Bert bedankt <{POST_SNAPBACK}> Die kun je niet meer vinden op het forum omdat het account van de Aspidshop een verbannen account is, precies, ivm commercie. Ik kan me nog herinneren dat ze gelijk de prijzen zo verhoogd hadden dat de "gratis" artikelen dubbel en dwars betaald werden
stuffie Geplaatst 8 april 2006 Geplaatst 8 april 2006 Ik heb woensdag 5 april de 60CSx besteld, nog niets gehoord.
stuffie Geplaatst 10 april 2006 Geplaatst 10 april 2006 Ik heb woensdag 5 april de 60CSx besteld, nog niets gehoord. <{POST_SNAPBACK}> Vandaag een e-mail gekregen: Dear .... We should inform that unfortunately due to a rupture of stock we have not yet been able to ship your order! The articles missing in stock are expected to arrive on this week’s shipment this Thursday! Please accept our apologies for this delay! Kind regards Marta Sousa Unbelievable Sales Team
GeoGolden Geplaatst 11 april 2006 Geplaatst 11 april 2006 Vandaag een e-mail gekregen: The articles missing in stock are expected to arrive on this week’s shipment this Thursday! Dat zeiden ze vorige week ook, toen was ook de verwachte dag donderdag... niet dus! En weer een week vertraging. Maar goed voor die ruim € 100.00 verschil wil ik wel twee weekjes wachten (maar het is wel moeilijk) Pedro
stuffie Geplaatst 11 april 2006 Geplaatst 11 april 2006 Valt wel mee hoor, met die ruim 100 euro. aspidshop.com: €536.02 inc btw bol.com: €599,- inc btw
GeoGolden Geplaatst 11 april 2006 Geplaatst 11 april 2006 Valt wel mee hoor, met die ruim 100 euro. aspidshop.com: €536.02 inc btw bol.com: €599,- inc btw <{POST_SNAPBACK}> Inclusief 512 mb kaartje en snoer voor in auto?
Aanbevolen berichten