Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Het is ons dus ook overkomen. Wij hebben afgelopen zomer een cache gedaan in de buurt van Ede: Movie cache. Plezierige tocht geweest, maar misschien heb ik in mijn log vermeld dat ik denk dat hij toch echt op terrein van het Gelders landschap ligt. Iets anders waar de maker over gevallen kan zijn kan ik me niet voorstellen want het was een leuke cache, kan me niks negatiefs herinneren. Vandaag zocht ik caches die we nog niet gedaan hebben en toen kwam deze in de lijst. Onze log is gewoon verdwenen. Mijn tip dus: hou voor jezelf ook nog een lijst bij van caches die je hebt gedaan. En wil de volgende bezoeker even in het logboek kijken en ons de datum geven waarop we hebben gelogd? De maker reageert niet op een berichtje.
Zero CooL Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Mijn tip dus: hou voor jezelf ook nog een lijst bij van caches die je hebt gedaan. Zijn deze niet terug te vinden in de statistieken?? Dacht dat daar alles bewaard bleef, datums etc..? ZC
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Nee, daar is hij dus niet in te vinden, vandaar mijn angst dat onze log zonder opgaaf van redenen door de maker is verwijderd.
Zero CooL Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Deze bedoel ik dan hoor: <Logs Gotcha...>
Tornado Bram Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Deze bedoel ik dan hoor: <Logs Gotcha...> <{POST_SNAPBACK}> Zie ik hem ook niet staan, maar is wel een goede tip om je eigen logs mij te houden, bewaar ze allemaal met de cacheomschrijving in een grote map en zet ze ook nog een keer op mijn eigen site. Met de linkjes. Dus als iemand je log weghaalt gaat ie ook in je loglijst weg?
GPSiegurd Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Het is ons dus ook overkomen.Wij hebben afgelopen zomer een cache gedaan in de buurt van Ede: Movie cache. Plezierige tocht geweest, maar misschien heb ik in mijn log vermeld dat ik denk dat hij toch echt op terrein van het Gelders landschap ligt. Iets anders waar de maker over gevallen kan zijn kan ik me niet voorstellen want het was een leuke cache, kan me niks negatiefs herinneren. Vandaag zocht ik caches die we nog niet gedaan hebben en toen kwam deze in de lijst. Onze log is gewoon verdwenen. Mijn tip dus: hou voor jezelf ook nog een lijst bij van caches die je hebt gedaan. En wil de volgende bezoeker even in het logboek kijken en ons de datum geven waarop we hebben gelogd? De maker reageert niet op een berichtje. <{POST_SNAPBACK}> Als je niets van de maker hoort en je hebt werkelijk de cache gelopen en gevonden zou ik gewoon opnieuw loggen, dan hoor je vanzelf wel iets weer!! Ik zou het gewoon doen Yvonne. Als er een duidelijk reden is dan moet de maker maar zelf contact opnemen met jullie!
GPSiegurd Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Het is ons dus ook overkomen.Wij hebben afgelopen zomer een cache gedaan in de buurt van Ede: Movie cache. Plezierige tocht geweest, maar misschien heb ik in mijn log vermeld dat ik denk dat hij toch echt op terrein van het Gelders landschap ligt. Iets anders waar de maker over gevallen kan zijn kan ik me niet voorstellen want het was een leuke cache, kan me niks negatiefs herinneren. Vandaag zocht ik caches die we nog niet gedaan hebben en toen kwam deze in de lijst. Onze log is gewoon verdwenen. Mijn tip dus: hou voor jezelf ook nog een lijst bij van caches die je hebt gedaan. En wil de volgende bezoeker even in het logboek kijken en ons de datum geven waarop we hebben gelogd? De maker reageert niet op een berichtje. <{POST_SNAPBACK}> Als je niets van de maker hoort en je hebt werkelijk de cache gelopen en gevonden zou ik gewoon opnieuw loggen, dan hoor je vanzelf wel iets weer!! Ik zou het gewoon doen Yvonne. Als er een duidelijk reden is dan moet de maker maar zelf contact opnemen met jullie! <{POST_SNAPBACK}> ...ik zie dat het al gebeurd is...
Pentagram Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Ook ons is dat eens overkomen. Op het momenet dat de log verwijderd werd, kregen wij echter een "waarschuwing". Niet van de maker die de log verwijderd had, maar eoa automatisch bericht. Via dat bericht konden wij nog wel naar de oorspronkelijke log inclusief de foto's. Zodoende konden we dat nog wel zelf opslaan. Vreemd dat je dat niet ontvangen hebt, of zou het inmiddels weer veranderd zijn?
Biertjuh Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Mijn tip dus: hou voor jezelf ook nog een lijst bij van caches die je hebt gedaan. <{POST_SNAPBACK}> Ruud houdt een Excel bestand bij met al onze gevonden caches, gelinkt naar de pagina. Met hierin het GC nummer, de datum en eindcoördinaten. Dit zit ook in zijn PDA, altijd makkelijk als je ergens bent en iemand vraagt hulp. Bovendien print ik alle caches na het loggen uit, inclusief onze log. Die verdwijnen in mappen thuis. Vervelend dat je log verwijderd is, hopelijk krijg je nog bericht van de plaatser. Groetjes Marja
Biertjuh Geplaatst 9 januari 2005 Geplaatst 9 januari 2005 Vreemd dat je dat niet ontvangen hebt, of zou het inmiddels weer veranderd zijn? <{POST_SNAPBACK}> Inderdaad vreemd, ik kan me herinneren dat wij dat ook ooit eens meegemaakt hebben. Ruud
Woezel & Pip Geplaatst 10 januari 2005 Geplaatst 10 januari 2005 Ruud houdt een Excel bestand bij met al onze gevonden caches, gelinkt naar de pagina. Met hierin het GC nummer, de datum en eindcoördinaten. Dit doe ik op precies dezelfde wijze, alleen de pda ontbreekt En de eindcoords ook. Maar gewoon een excel bestandje, naam gevonden caches (op alfabetische volgorde) en de datum erachter. Erg handig alleen beter dat direct aan het begin te doen en niet zoals ik pas als je over de 400 caches heen bent...
Nico Bartels Geplaatst 20 januari 2005 Geplaatst 20 januari 2005 Mijn tip dus: hou voor jezelf ook nog een lijst bij van caches die je hebt gedaan. <{POST_SNAPBACK}> Ik hou op mijn eigen site wel bij welke caches ik gedaan heb (met linkjes naar de betreffende cache), maar check eigenlijk nooit of mijn eigen logje al dan niet verwijderd is.. Nico.
Kruimeldief Geplaatst 20 januari 2005 Geplaatst 20 januari 2005 Mijn tip dus: hou voor jezelf ook nog een lijst bij van caches die je hebt gedaan. Ik hou op mijn eigen site wel bij welke caches ik gedaan heb (met linkjes naar de betreffende cache), maar check eigenlijk nooit of mijn eigen logje al dan niet verwijderd is.. Nico. Weet je wel uit je hoofd hoeveel caches je gevonden hebt? Omdat iedere gedeleted log bij een gevonden cache, de "found it" ook verdwijnt en jij dus een cache minder hebt gevonden en dat weer van je statistieken wordt afgetrokken. Kruimel
Twinlife Geplaatst 20 januari 2005 Geplaatst 20 januari 2005 Mijn tip dus: hou voor jezelf ook nog een lijst bij van caches die je hebt gedaan. Ik hou op mijn eigen site wel bij welke caches ik gedaan heb (met linkjes naar de betreffende cache), maar check eigenlijk nooit of mijn eigen logje al dan niet verwijderd is.. Nico. Weet je wel uit je hoofd hoeveel caches je gevonden hebt? Omdat iedere gedeleted log bij een gevonden cache, de "found it" ook verdwijnt en jij dus een cache minder hebt gevonden en dat weer van je statistieken wordt afgetrokken. Kruimel <{POST_SNAPBACK}> Maar als de log found-it word gedeleted door de eigenaar, dan krijg je toch automatisch een mail hiervan dat je log verdwenen is. Gr Twinlife
Kruimeldief Geplaatst 20 januari 2005 Geplaatst 20 januari 2005 Weet je wel uit je hoofd hoeveel caches je gevonden hebt? Omdat iedere gedeleted log bij een gevonden cache, de "found it" ook verdwijnt en jij dus een cache minder hebt gevonden en dat weer van je statistieken wordt afgetrokken. Kruimel Maar als de log found-it word gedeleted door de eigenaar, dan krijg je toch automatisch een mail hiervan dat je log verdwenen is. Gr Twinlife Volgens mij niet. Staat dat ergens beschreven? Er is ooit een found it log van mij verwijderd en ik kan me niet herinneren dat ik daar een automatisch gegenereerd emailtje van heb gehad. Je krijgt ook geen bericht dat je een cache gelogd hebt Wel als het in je watchlist staat, maar ook vanuit de watchlist krijg je geen email als een log deleted of gewijzigd is. GRTZ Kruimel, die als hij naar buiten kijkt, spijt krijgt van een KralenCache as zondag.
Aanbevolen berichten