LesMarten Geplaatst 6 december 2004 Share Geplaatst 6 december 2004 (bewerkt) Is het anderen ook opgevallen dat sinds vandaag / gisteren de volgorde van de diverse soorten caches in de Userstats is veranderd in iemand zijn/haar Profile? Het is niet "logisch veranderd" bijv. in alfabetische volgorde groeten, Maarten Team LesMarten 6 december 2004 bewerkt door lesmarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arend Geplaatst 6 december 2004 Share Geplaatst 6 december 2004 Het is mij inderdaad wel opgevallen dat de regular caches nu opeens heel laag staan, waarom is mij echter een raadsel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twumi Geplaatst 6 december 2004 Share Geplaatst 6 december 2004 Is het anderen ook opgevallen dat sinds vandaag / gisteren de volgorde van de diverse soorten caches in de Userstats is veranderd in iemand zijn/haar Profile? Het is me wel opgevallen. Bij mij is het al een aantal weken zo hoor, misschien zelfs wel langer. En ik neem aan bij iedereen dus. Mij stoort het niet, ook al is de volgorde niet "logisch" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 6 december 2004 Auteur Share Geplaatst 6 december 2004 Het valt me nu pas op dat de volgorde elke keer veranderd als ik ze bekijk. Waarschijnlijk een random-functie om ze af te beelden. Niet dat ik me er aan stoor overigens. Het viel me gewoon op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 8 december 2004 Auteur Share Geplaatst 8 december 2004 De stats staan nu weer in de "oude" volgorde en blijven na refresh ook zo staan. Iemand bij geocaching.com heeft wat willen uitproberen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 8 december 2004 Share Geplaatst 8 december 2004 Nou, die blijft hardnekkig uitproberen dan. Dat is namelijk al heel lang zo, dat de volgorde regelmatig veranderd. Waarom???? Met welke regelmaat???? Op wat voor logische volgorde???? Dat zijn dan de mysteries van het cachen waar prima mee te leven valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kleine welp Geplaatst 8 december 2004 Share Geplaatst 8 december 2004 Ja voor het eerst viel me dat 2 dagen geleden ook op, maar inmiddels staat het weer zoals het altijd stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 8 december 2004 Share Geplaatst 8 december 2004 Wat ben ik blij dat ik er nooit naar kijk, dus weet niets van de volgorde. Ik zie er totaal het nut niet van in Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 8 december 2004 Share Geplaatst 8 december 2004 (bewerkt) Moet ook zeggen dat ik hier nooit naar kijk, heb er nu naar gekeken maar begrijp niet wat het probleem is. 8 december 2004 bewerkt door Tornado Stiens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 8 december 2004 Share Geplaatst 8 december 2004 Wij gebruiken die optie regelmatig om heel snel je eigen gelopen caches te zien en vandaaruit te kijken of de cache erna nog gevonden is en wat die cachers ervan vonden. Vooral van caches waar iets "speciaals" mee is/was is het leuk om andere reacties te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden