Spring naar bijdragen

Draadje verdwenen??


skansen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Post verwijderd. Geen toegang?

 

Bijv. http://forum.geocaching.nl/index.php?s...view=getnewpost

 

Krijg dan melding dat de link doodlopend is.

In helptekst wordt hier geen melding over gemaakt.

Idem is mij niet bekend dat dit draadje verwijderd is.

 

Wanneer anderen wel dit draadje kunnen zien. Wat zou er mis kunnen zijn bij mijn instellingen. Hoewel andere schrijvers in dit draadje ook geen toegang hebben.

 

Groet Skansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Post verwijderd. Geen toegang?

 

Bijv. http://forum.geocaching.nl/index.php?s...view=getnewpost

 

Krijg dan melding dat de link doodlopend is.

In helptekst wordt hier geen melding over gemaakt.

Idem is mij niet bekend dat dit draadje verwijderd is.

 

Wanneer anderen wel dit draadje kunnen zien. Wat zou er mis kunnen zijn bij mijn instellingen. Hoewel andere schrijvers in dit draadje ook geen toegang hebben.

 

Groet Skansen.

 

Sorry, de link blijkt doodlopend te zijn

 

Dus het ligt niet aan jou instellingen, of jij moet hetzelfde hebben als mij. :eek:

Het zou wel door de moddergooiers verwijdert zijn. :dribble:

 

 

Gr Twinlife B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Post verwijderd. Geen toegang?

 

Bijv. http://forum.geocaching.nl/index.php?s...view=getnewpost

 

Krijg dan melding dat de link doodlopend is.

In helptekst wordt hier geen melding over gemaakt.

Idem is mij niet bekend dat dit draadje verwijderd is.

 

Wanneer anderen wel dit draadje kunnen zien. Wat zou er mis kunnen zijn bij mijn instellingen. Hoewel andere schrijvers in dit draadje ook geen toegang hebben.

 

Groet Skansen.

 

Sorry, de link blijkt doodlopend te zijn

 

Dus het ligt niet aan jou instellingen, of jij moet hetzelfde hebben als mij. :P

Het zou wel door de moddergooiers verwijdert zijn. :dribble:

 

 

Gr Twinlife B)

Dank voor je reactie.

 

Dan maar aan mods vragen wat er aan de hand is.

Draadje niet gesloten , maar gewoon waarschijnlijk domweg verwijderd.

Blijkbaar kan dit zo maar. Je hoeft dus niemand meer te beledigen. Flamewar uit te lokken. Grapje maken en serieuze vraag stellen is ook blijkbaar niet goed.

Of wat dan ook.

 

:eek:

 

Skansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Post verwijderd. Geen toegang?

 

Bijv. http://forum.geocaching.nl/index.php?s...view=getnewpost

 

Krijg dan melding dat de link doodlopend is.

In helptekst wordt hier geen melding over gemaakt.

Idem is mij niet bekend dat dit draadje verwijderd is.

 

Wanneer anderen wel dit draadje kunnen zien. Wat zou er mis kunnen zijn bij mijn instellingen. Hoewel andere schrijvers in dit draadje ook geen toegang hebben.

 

Groet Skansen.

 

 

Ik loop ook dood, heb ook geen flauw idee welk draadje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Post verwijderd. Geen toegang?

 

Bijv. http://forum.geocaching.nl/index.php?s...view=getnewpost

 

Krijg dan melding dat de link doodlopend is.

In helptekst wordt hier geen melding over gemaakt.

Idem is mij niet bekend dat dit draadje verwijderd is.

 

Wanneer anderen wel dit draadje kunnen zien. Wat zou er mis kunnen zijn bij mijn instellingen. Hoewel andere schrijvers in dit draadje ook geen toegang hebben.

 

Groet Skansen.

 

 

Ik loop ook dood, heb ook geen flauw idee welk draadje

 

Hoi Megaheks,

Draadje ging over een vraag welke GPS en gebruik op MTB. Dus hoe ga je MTB-en. Rustig cachen. Etc. Reacties van iemand die een tocht met route in GPS naar Duitsland heeft gedaan. Skansen in Ardennen. Geopatra gaf advies over duurzaamheid GPS bij "knallen" c.q. wilde afdalingen.

Vraag gesteld door Skansen aan de starter van het draadje voor welke manier van rijden de GPS gebruikt werd.

Kruimel heeft een opmerking gemaakt over 76C.

Skansen. Grapje over TomTom en de bovengenoemde vraag.

Dus wat hier mis is gegaan na mijn nachtelijke rust geen idee.

 

Maar zoals de Forumregels voorschrijven een PM naar een van de MODS.

 

 

Groet,

Skansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@skansen

 

Hoe kom je überhaupt aan deze link.

Is dat misschien een oude link voordat de nieuwe software op het forum werd gezet.

Komt deze overeen met deze http://forum.geocaching.nl/index.php?a...rch&CODE=getnew?

 

Nee Schatzoeker,

Iemand heeft gisteren dat draadje gestart. Leek mij niets mis mee.

Ik heb een reactie gegeven omdat ik eerst MTB-de en later ben gaan cachen met GPS.

Ik heb gereageerd zoals ik eerder heb vermeld in dit draadje.

Voor ik dit draadje startte.

Een mailtje naar het forum admins wanneer zoeken op problemen niet helpt. Gaat automatisch.

Daarop kreeg ik het antwoord dat er wel bij dit draadje gekomen kon worden. Niet dus.

Groet,

Skansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie geen enkele reden om dat draadje te sluiten of weg te gooien; het was zelfs een zinnig draadje of er moet gisterenavond een puinhoop van gemaakt zijn. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

 

Na wat zoeken, niks kunnen vinden, ook niet op plekken waar ik alleen als moderator bij kan komen. Mijn conclusie:

 

1) Een moderator of admin heeft het draadje per ongeluk verwijderd en is zich er niet eens van bewust. Want ik ben er heilig van overtuigd dat hier geen opzet in het spel is! En als die persoon zich er wel van bewust was, had hij dat wel gemeld.

2) Er is onderhoud geweest aan de forumsoftware waarbij er gegevens verloren zijn gegaan. Of er onderhoud is geweest, dat weet ik niet.

3) Het draadje heeft zich in de nachtelijke uren ontpopt tot een ware flamewar tussen een mod en ander. Uit frustratie heeft de mod het draadje verwijderd. Kans acht ik nagenoeg 0% anders had ik vast wel een melding gehad dat dit gebeurd was.

 

Misschien dat een admin nog wat licht op deze duistere zaak kan werpen??! Voor mijn gevoel ben ik overigens nog een draadje kwijt, namelijk een die door pv007 was gestart. Maar misschien was dat wel dit kwijtgeraakte draadje.

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie geen enkele reden om dat draadje te sluiten of weg te gooien; het was zelfs een zinnig draadje of er moet gisterenavond een puinhoop van gemaakt zijn. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

 

Na wat zoeken, niks kunnen vinden, ook niet op plekken waar ik alleen als moderator bij kan komen. Mijn conclusie:

 

1) Een moderator of admin heeft het draadje per ongeluk verwijderd en is zich er niet eens van bewust. Want ik ben er heilig van overtuigd dat hier geen opzet in het spel is! En als die persoon zich er wel van bewust was, had hij dat wel gemeld.

2) Er is onderhoud geweest aan de forumsoftware waarbij er gegevens verloren zijn gegaan. Of er onderhoud is geweest, dat weet ik niet.

3) Het draadje heeft zich in de nachtelijke uren ontpopt tot een ware flamewar tussen een mod en ander. Uit frustratie heeft de mod het draadje verwijderd. Kans acht ik nagenoeg 0% anders had ik vast wel een melding gehad dat dit gebeurd was.

 

Misschien dat een admin nog wat licht op deze duistere zaak kan werpen??! Voor mijn gevoel ben ik overigens nog een draadje kwijt, namelijk een die door pv007 was gestart. Maar misschien was dat wel dit kwijtgeraakte draadje.

 

Misschien moeten mensen maar ff melden wanneer ze topic's missen. Recent natuurlijk B) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie geen enkele reden om dat draadje te sluiten of weg te gooien; het was zelfs een zinnig draadje of er moet gisterenavond een puinhoop van gemaakt zijn. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

 

Voor mijn gevoel ben ik overigens nog een draadje kwijt, namelijk een die door pv007 was gestart. Maar misschien was dat wel dit kwijtgeraakte draadje.

 

Dat klopt, Camelion! pv007 had het draadje over de gps voor mountainbiken gepost. Ik heb er zelf ook nog op gereageerd namelijk, vandaar dat ik 't weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie geen enkele reden om dat draadje te sluiten of weg te gooien; het was zelfs een zinnig draadje of er moet gisterenavond een puinhoop van gemaakt zijn. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

 

Voor mijn gevoel ben ik overigens nog een draadje kwijt, namelijk een die door pv007 was gestart. Maar misschien was dat wel dit kwijtgeraakte draadje.

 

Dat klopt, Camelion! pv007 had het draadje over de gps voor mountainbiken gepost. Ik heb er zelf ook nog op gereageerd namelijk, vandaar dat ik 't weet.

Dan klopt het weer B)

pv007 had 2 berichten gepost in hardware, die van MTB's en GPS'en, en eentje over routes in Spanje. Die laatste had ik verplaatst, want het had niks met hardware te maken. Dat verplaatsen van berichten gaat fout, dwz het achterlaten van een link op de originele plek.

Wellicht dat het kwijtraken van draadjes hier mee van doen heeft :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan maar aan mods vragen wat er aan de hand is.

Draadje niet gesloten , maar gewoon waarschijnlijk domweg verwijderd.

Blijkbaar kan dit zo maar. Je hoeft dus niemand meer te beledigen. Flamewar uit te lokken. Grapje maken en serieuze vraag stellen is ook blijkbaar niet goed.

Of wat dan ook.

 

Domweg verwijderen kan altijd zomaar. Omdat het domweg gebeud is :no:

 

Met domweg bedoel ik dus een gewone per ongeluk. Als er een draadje weg is, heeft iemand de verkeerde knop bediend. Zo simpel is het volgens mij.

 

Een beledigende post kan wel verwijderd worden en dus uit een draadje worden gefilterd, maar dan wordt er, om dit soort berichten te voorkomen, het wel door een mod gemeld in het draadje.

 

Ik weet dus ook niet waar het gebeleven is.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Domweg verwijderen kan altijd zomaar. Omdat het domweg gebeud is ;)

 

Met domweg bedoel ik dus een gewone per ongeluk. Als er een draadje weg is, heeft iemand de verkeerde knop bediend. Zo simpel is het volgens mij.

 

Een beledigende post kan wel verwijderd worden en dus uit een draadje worden gefilterd, maar dan wordt er, om dit soort berichten te voorkomen, het wel door een mod gemeld in het draadje.

 

Ik weet dus ook niet waar het gebeleven is.

 

GRTZ

 

Kruimel

 

Blijkbaar is het draadje gewoon in het internet verdwenen.

Skansen gaat de betreffende pagina zoeken op het internet... :no:

Na blz. 3142 opeens :lamo:

 

U ook GRT

Skansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dit  modje.. heeft er niets aan gedaan. Zat het onderwerp

ook zelf lekker mee te volgen.

 

Wat nu de juiste reden van het verdwijnen van het draadje is?

Ook voor mij is dat een groot  "?"

 

 

:no:

 

Bij welke pagina van het internet ben jij

:lamo: .

Ik zag je een testje doen met doodlopende link. Waarbij je rechts dan wel links een versperring tegen kwam.

Jullie hebben toch wel vast logjes..

De tijd kunnen we een beetje achterhalen. We hebben wat gegevens. Hawkeyes kon het berichtje nog zien mailde hij....... met puntjes dus ik weet niet wat de puntjes waren. Ander plekje? Maar dan moet je op naam kunnen zoeken. En niets is terug te vinden.

Ook niet op starter van dit onderwerp.

Groeten Skansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...