Kapitein Haak Geplaatst 7 augustus 2005 Geplaatst 7 augustus 2005 Volgens mij gaat de toestemming altijd om het plaatsen van de daadwerkelijke cache en niet over de route (zolang deze tenminste over openbare paden gaat en je je aan de geldende regels voor het gebied kan houden bij het uitvoeren van de opdrachten/puzzels voor een cache). <{POST_SNAPBACK}> Met uitzonderng van het Geldersch Landschap. Want daar moet je wel toestemming hebben voor de route over hun terrein. Groeten Haak.
Jojogirl Geplaatst 7 augustus 2005 Geplaatst 7 augustus 2005 Volgens mij gaat de toestemming altijd om het plaatsen van de daadwerkelijke cache en niet over de route (zolang deze tenminste over openbare paden gaat en je je aan de geldende regels voor het gebied kan houden bij het uitvoeren van de opdrachten/puzzels voor een cache). <{POST_SNAPBACK}> Met uitzonderng van het Geldersch Landschap. Want daar moet je wel toestemming hebben voor de route over hun terrein. Groeten Haak. <{POST_SNAPBACK}> Zelfs als de cache niet op door hen beheerd gebied is verstopt? En je mag wel gewoon wandelen in die gebieden? Dat vind ik nogal vreemd dan.
Goedweerloper Geplaatst 7 augustus 2005 Geplaatst 7 augustus 2005 (bewerkt) Volgens mij gaat de toestemming altijd om het plaatsen van de daadwerkelijke cache en niet over de route (zolang deze tenminste over openbare paden gaat en je je aan de geldende regels voor het gebied kan houden bij het uitvoeren van de opdrachten/puzzels voor een cache). <{POST_SNAPBACK}> Dat dacht ik ook. Maar laten we het eerst Kruimeldief maar eens vragen... voor mijn eerste cache wilde de gemeente Someren wel de route weten, maar dan alleen om te vermijden dat ik de wandeling langs het Beuven liet lopen. Met uitzonderng van het Geldersch Landschap.Want daar moet je wel toestemming hebben voor de route over hun terrein. Groeten Haak. <{POST_SNAPBACK}> Gelukkig woon ik niet in Gelderland. 7 augustus 2005 bewerkt door Goedweerloper
Kruimeldief Geplaatst 7 augustus 2005 Geplaatst 7 augustus 2005 Volgens mij vallen we in herhaling. Alles is al eens besproken en uitgelegd in een ander topic. Zie http://forum.geocaching.nl/index.php?showforum=65
Aanbevolen berichten