Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Allemaal bedankt voor jullie reactie,

Ik heb geen verstand van HTML maar dat is geen nieuws geloof ik. Teskt aangemaakt in Word en Word het werk laten doen. Ik begrijp dat dit niet helemaal de goede kant op gaat. Ik ga nog eens hobbijen. :crybaby:

Gegroet,

Theyeti

Geplaatst

Persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van al die foto's in de beschrijving. Mede ook omdat je via WAP op GC.nl de beschrijvingen kan lezen. Als er dan eerst een jpgtje moet worden geladen met een fototje van een vervallen boerderijtje duurt dat wel heeeeeeeel lang. :crybaby:

Het ziet er dan misschien allemaal wel mooi en gelikt uit maar het gaat tenslotte om de informatie.

Foto's kunnen ook ander aan de beschrijving worden geplaats dmv een linkje.

Spaart ook veel papier en inkt tijdens het afdrukken. :)

Geplaatst
Hoi,

dat begrijp ik niet helemaal. De tags worden toch door je browser geinterpreteerd? Wat heeft gc.com daar mee te maken? Halen zij bepaalde tags eruit? :)

Jan

Ik weet ook niet wat er gebeurt, maar rowspan enz. worden niet gepakt. In een ander draadje is hier over gesproken maar ik kan het niet terugvinden. Ik meen dat Hawkeyes of Reintje er meer van weten.

Veel succes Quaerens :crybaby:

Het draadje waar we het als eens over deze zaken hebben gehad vindt je hier

• 4 months later...
Geplaatst

wie kan mij helpen met de volgende (fout)melding in mijn tekst van de cachebeschrijving bij Nuilerveld Het staat onder het laatste lijntje, maar heb ikzelf niet getypt en ingevoerd.

"capacity must be greater than zero. Parameter name: capacity"

Deze melding verscheen onderaan de tekst nadat ik wat tekstwijzigingen had doorgevoerd.

Geplaatst (bewerkt)

De foutmelding blijkt bij meerdere cache-beschrijvingen voor te komen. Na effe googelen de volgende gevonden:

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?ID=53211

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?ID=205286

Lijkt me dus een foutje van de html-generator van de .com. Misschien kun je het op het .com-forum melden.

bewerkt door Peetee
Geplaatst (bewerkt)
Lijkt dus op een standaard kreet onder nieuwe/gewijzigde caches?

Ik heb als proef bij een van mijn eigen caches de tekst aangepast, maar hier geen foutmelding. Het is dus geen fout die uit elke wijziging voorkomt.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Klassiek foutje, preview van bestanden op je eigen HD :D

Maar verwijder al die MS-rommel uit je code, want daar maak je geen vrienden mee.

Mensen zonder IE surfen nl. ook op geocaching.com, en je wil toch dat zoveel mogelijk mensen je cache gaan vinden? :D

Geplaatst
dmace Geplaatst op Vandaag, 20:15

Klassiek foutje, preview van bestanden op je eigen HD 

Maar verwijder al die MS-rommel uit je code, want daar maak je geen vrienden mee.

Mensen zonder IE surfen nl. ook op geocaching.com, en je wil toch dat zoveel mogelijk mensen je cache gaan vinden?

Tja, Dmace,

Het klopt dat ik Nuilerveld destijds met WORD heb aangemeld bij Hawkeyes en dat die e.e.a. heeft aangepast en mij adviseerde om "kladblok" te gebruiken met kale tekst en HTML codes. Dat lukt ook nu, maar wat jij noemt is voor mij abracadabra. Naar ik aanneem is MS-rommel die WORD restanten die meegestuurd zijn?

Rest mij maar één mogelijkheid en dat is alles opnieuw doen (in kladblok), of kan ik ergens iets wijzigen/aanpassen. En wat bedoel je met surfen zonder explorer? Wordt er gezocht op Nuilerveld en komen ze dan bij mijn cache?

Ben benieuwd (snap er wel iets van maar weet lang niet alles over dit onderwerp).

Geplaatst

Zie ook de reactie op het .com forum.

sbell111 Posted: Mar 30 2005, 11:26 AM

Charter Member

I suspect that it is some kind of 'bad html' error. Not knowing html, I can't be sure.

This post has been edited by sbell111 on Mar 30 2005, 11:26 AM 

Geplaatst
Rest mij maar één mogelijkheid en dat is alles opnieuw doen (in kladblok), of kan ik ergens iets wijzigen/aanpassen.

Of een gratis WYSIWYG-editor installeren. :D

En wat bedoel je met surfen zonder explorer? Wordt er gezocht op Nuilerveld en komen ze dan bij mijn cache?

Ben benieuwd (snap er wel iets van maar weet lang niet alles over dit onderwerp).

Ik bedoelde surfen zonder Internet Explorer (dus zonder Microsoft). MS maakt nogal vaak gebruik van z'n eigen (meestal opgekochte) extraatjes, die je dus in andere browsers niet terugziet.

Wil je zeker weten dat iedereen je brouwsel kan lezen, installeer dan ook al dat moois zoals Firefox en Opera.

Suc6!

Geplaatst

Euhhh :D ik denk dat ik er maar op vertrouw dat de meeste cachers via de bekende bolletjes kaart en navicache.com bij Nuilerveld uitkomen. Dmace bedankt, ik begrijp dat ik het maar simpel houd met kladblok, of een editor installeer, of Firefox of Opera gebruik (is dat net zoiets als dreamweaver?).

Zo'n internet techneut ben ik (nog) niet. :D

Geplaatst
of Firefox of Opera gebruik (is dat net zoiets als dreamweaver?).

Hihihi :D Nee, da's net zoiets als Internet Explorer. Probeer het maar eens: FIREFOX

Klik op Freedownload of voor de nederlandse versie op de link eronder.

Geplaatst

Ook op dit forum bedankt voor de antwoorden. Ze zijn van dezelfde strekking als op .com. Zeer waarschijnlijk heeft de cachebeschrijving in WORD gezorgd voor meegestuurde s*it and blur zoals subtiel omschreven werd aldaar.

Ik laat het maar lekker staan, anders kan ik weer opnieuw alles in een notepad/kladblok schrijven.

dmace Geplaatst op Gisteren, 21:35

Hihihi  Nee, da's net zoiets als Internet Explorer. Probeer het maar eens: FIREFOX

Klik op Freedownload of voor de nederlandse versie op de link eronder.

Zal het eens uitproberen... :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...