Spring naar bijdragen

Approval: hoe, wat, wanneer, waarom.


Team Ramses

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat we bij de vorige discussie over micro's tot de volgende conclusies waren gekomen:

 

-Sommige mensen houden ervan om een mooie multi te doen op een zonnige zondagmiddag met de hele familie

-Sommige mensen kicken erop om een cache als eerste te vinden

-Sommige mensen kicken erop om weer zo'n doos uit de grond te trekken

-Sommige mensen vinden het leuk om geheel onverwacht op mooie, nieuwe plekken te komen

-Sommige mensen houden van de technische rompslomb eromheen

-Enz. Enz.

 

EN

 

-Geocaching is heel veelzijdig

 

DUS

 

-Iedereen kan zijn gang gaan, als het maar volgens de regels van geocaching gaat.

 

Voor ieder wat wils dus

 

Dit was even een geheugensteuntje :D

 

Groetjes Quaerens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het blijft spijtig dat steeds weer de grootte van de container gelijk wordt gesteld aan de kwaliteit van de cache, of van de cache-lokatie. En dat is een verband wat je niet kunt leggen.

Het gaat helemaal niet om de grootte van de cache, maar of die speciaal is en iets toevoegt. Een ingegraven mega-ton bij een tankstation is net zo 'ondermaats' als een micro op dezelfde plaats en een micro verborgen op de bovenste verdieping van de Eiffeltoren kan zowel letterlijk als figuurlijk een topcache zijn.

 

Wat een cache speciaal maakt is de locatie en/of de prestatie die je moet leveren om die locatie te bereiken. Veel micro's zijn nu eenmaal verstopt op oninteressante plekken waar je op weg naar opa en oma alleen maar even hoeft te remmen. Daarom is het begrip 'micro' voor veel cachers besmet, maar dat heeft niets te maken met de afmetingen van de container.

Precies!

 

Even de begrippen micro en H&R/Drive in uit elkaar houden.

Wel even daar gelaten dat iedereen een cache anders ervaart. Zonder auto kan het een hele uitdaging zijn om een cache te vinden bij een tankstation langs de autosnelweg.

En trouwens: een cache vinden vrolijkt mij heel erg op, ook al is het een heel erg eenvoudige!

 

Groetjes Quaerens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen beleeft geocachen op zijn eigen niveau en ongecompliceerde mensen gaan voor ongecompliceerde geocaches.

En gecompliceerde mensen?

Die schrijven een riedeltje tekst op het forum zeker? ;)

 

Gewoon genieten. Van elke cache. En van elkaar.

Twee weken puzzelen, of meteen trekken bij de pomp.

Ze zijn allemaal lekker.

Da's toch niet zo gecompliceerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak je borst maar nat, want vanaf 2008 wordt het nog veel en veel erger. Ik voorspel dat het stukken kleiner gaat worden dan micro nu al is.

Waarom vanaf 2008 en niet eerder? Heb ik iets gemist? ;)

Omdat we dan met centimeterprecisie binnen drie dimensies kunnen zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon genieten. Van elke cache. En van elkaar.

Twee weken puzzelen, of meteen trekken bij de pomp.

Ze zijn allemaal lekker.

Da's toch niet zo gecompliceerd?

Misschien wel lekker, maar voor mij is trekken bij de pomp ook gecompliceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon genieten. Van elke cache. En van elkaar.

Twee weken puzzelen, of meteen trekken bij de pomp.

Ze zijn allemaal lekker.

Da's toch niet zo gecompliceerd?

Misschien wel lekker, maar voor mij is trekken bij de pomp ook gecompliceerd.

Dan worden het, naar eigen zeggen, toch ongecompliceerde caches voor jou, Vlindertje.

Drive-er-eens-een-paar-in, en veel suc6!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel lekker, maar voor mij is trekken bij de pomp ook gecompliceerd.

"Trekken bij de pomp?" Hebben we het nog steeds over geocachen? :P

Is het weer zo laat? Mijn neefje van 14 maakt dat soort opmerkingen. ;)

 

Groetjes Quaerens :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel lekker, maar voor mij is trekken bij de pomp ook gecompliceerd.

"Trekken bij de pomp?" Hebben we het nog steeds over geocachen? :P

Is het weer zo laat? Mijn neefje van 14 maakt dat soort opmerkingen. ;)

 

Groetjes Quaerens :(

Och loop een kantine binnen van een willekeurig bedrijf en je hoort nog wel veel ergere :P opmerkingen.

Niet te serieus nemen hoor het is maar een geintje. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijgen ze automatisch een lijst met nieuwe caches (lijkt me wel).... sellecteren ze ook op het type cache....

gaan ze elke dag op pad of om de dag.....??? hoeveel vrijwilligers zijn er nu? Hebben ze allemaal een regio toegewezen gekregen?

 

Hoe gaat zo iets?

DE approvers reageren niet..??

Althans niet openbaar.

 

Er zijn op dit moment 2 approvers Hawkeyes en Gimli. en die doen heel .nl ,das op zich niet vreemd want de amerikanen deden het ook zo over de hele wereld en nog.

Ze doen het vanuit hun burostoel.

 

D8 jij nou echt Ramses dat "ze" die cache's allemaal gingen proeflopen....??? Echt niet tis natte vinger werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie vindt het leuk om een ander team/hunter tegen het lijf te lopen tijdens het zoeken naar een cache?

Ik in ieder geval wel...

Daarom hebben we op onze site ook een planning gemaakt waar ik ook aankondig wanneer ik een cache controle ga doen bij onze cache. Dus wie weet..... :(;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie vindt het leuk om een ander team/hunter tegen het lijf te lopen tijdens het zoeken naar een cache?

Ik in ieder geval wel...

Loop wat events af en dan heb je de meeste cachers wel gezien ;) Misschien heb je het dan wel gezien en gedronken gnagnagnagna.

 

En wat de approvers betreft, die behoren de caches eigenlijk niet lopen. Althans, niet de caches die ze goedgekeurd hebben. Ze weten bijna altijd al de eindcoördinaten omdat velen die al gelijk opgeven....

 

Zoals MegaHeks het al schreef, gewoon vanuit de luie stoel kijkend op hun beeldscherm en zien in Ozi met de welbekende kaarten of de cache wel of niet op SBB grond ligt. ;)

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...