Spring naar bijdragen

Wat is geolutins.kikankoi.com?


jannekache

Aanbevolen berichten

Gisteren vonden wij in de cache 'Ooijs Wrak' een geolutin met de naam 'Take me home'.

Het lijkt ons een soort Hitch-hiker, maar op de site die er bij staat (geolutins.kikankoi.com) krijg ik geen toegang.

Heeft iemand ooit eerder een geolutin gehad en er wel iets mee kunnen loggen?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen

groetjes

Jannekache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben er ook zo eentje een keertje gehad.

Netjes gelogd op hun site.

Maar dit koste wel aardig wat tijd.

Daarna gewoon weer ergens in een cache gedropt.

Nu neem ik ze niet meer mee om te loggen als ik ze tegen kom.

Laat een ander dit maar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben er vandaag één in de cache Op een dag... van Stoffer en Blik geplaatst. We vinden de normale tbs ook een stuk leuker en gemakkelijker om te loggen en wij gaan het ook maar alleen daarbij houden. Volgende keer nemen we geen geolutin meer mee. het blijft toch omslachtig en minder leuk dan een tb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is zo'n Geolutin wel leuk voor degene die hem op reis stuurt...net zoals de TravelerTags (http://www.TravelerTags.com). Maar ja, een Geolutin en een TravelTag "scoren" niet :lol1: Blijft wel dat een Geolutin lastig in te vullen is; bij een TravelTag moet je even het GC nummer en/of de WGS84 coordinaten van de cache onthouden voordat je de Tag logt. Leuk is weer wel dat je vijf gratis ;) Tags kunt aanvragen en er vanalles van kunt maken (TravelTag, moving cache, HH etc.). Zal denk ik ook wel ooit bij Geocaching.com komen. Wij hebben er al drie zwerven (Canada, Nederland en binnenkort Kreta :D ).

 

Gegroet en log a.u.b. wanneer je wat meeneemt (geldt overigens ook voor de "bekende" TB's en Geocoins....deze verdwijnen helaas ook wel eens ;) ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ook ik heb deze week een eerste Geolutin gevonden. Inderdaad omslachtig om hem te loggen. Dat gaat veel beter met Travel Bugs. Dus ook ik laat deze Geolutins voortaan liggen en hou me bij TB's. alhouwel ik wel eens een geocoin zou willen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

:beerchug::thumbup:

Geolutin's zijn misschien wel niet zo gebruikersvriendelijk maar denk eens aan het volgende. Mijn kids hebben er elk een gemaakt en op reis gestuurt met een mini knuffel.

 

Ik weet dat het loggen minder makkelijk is dan een TB maar denk ff verder dan je GPS lang is, en in plaats van de geolutin te laten liggen hem mee te nemen en ff te verwerken.

 

Het kost echt minder dan 5 minuten om te loggen. Je kan ook in het nederlands loggen

 

Track_leader ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kost echt minder dan 5 minuten om te loggen. Je kan ook in het nederlands loggen

 

Ik kan natuurlijk niet in ieders portemonnaie kijken (gelukkig maar) maar het kost ook echt maar 7,- om een gewone TB-Tag te bestellen (inclusief een kopie).

Kinderen evengoed blij, GC.Com blij', medecachers blij! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...