GPSiegurd Geplaatst 14 oktober 2004 Geplaatst 14 oktober 2004 Weet iemand of Gimli op vakantie is?? Ik heb hem al twee keer gemaild omtrent een cache die uit het archief moet maar krijg geen reactie... Mijn eerste mail was al een maand geleden inmiddels en tweede mail vorige week! Is het misschien een idee om ergens op .nl een plekje te creeeren waar de approvers een note kunnen plaatsen wanneer ze voor langere tijd afwezig zijn?? Misschien is dat al besproken, maar ik ga natuurlijk niet het hele forum doorspitten om dat te vinden! Groeten, Siegurd (die morgen gaat trouwen )
dmace Geplaatst 14 oktober 2004 Geplaatst 14 oktober 2004 Gimli heeft afgelopen maandag m'n 1e cache nog geapproved, dus denk niet dat hij op vakantie is. Misschien iets mis met je mail? (doe maar een gok, hoor!)
Team Professor X Geplaatst 14 oktober 2004 Geplaatst 14 oktober 2004 Siegurd (die morgen gaat trouwen ) G E F E L I C I T E E R D
GPSiegurd Geplaatst 14 oktober 2004 Auteur Geplaatst 14 oktober 2004 Siegurd (die morgen gaat trouwen ) G E F E L I C I T E E R D JAAAAA, Bedankt, en ter ere van onze laatste vrijgezellen dag heb ik jou cache gelopen (vlakbij ons huis) en heerlijk geluched bij La Place!
dmace Geplaatst 14 oktober 2004 Geplaatst 14 oktober 2004 hee, ik zie nou pas dat je gaat trouwen. Schande van mijn kant Maar GEFELICITEERD!!!
Twinlife Geplaatst 14 oktober 2004 Geplaatst 14 oktober 2004 Weet iemand of Gimli op vakantie is?? Na ja hij is al vaker een jaar afwezig geweest,misschien was dat ook wel een vakantie. En een leuke dag toegewenst morgen. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten