Spring naar bijdragen

Landen Kaarten


GPSiegurd

Aanbevolen berichten

Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk is om een gedetailleerde landenkaart te vinden? Als ik b.v. wil gaan geocachen in Oostenrijk of wat voor land dan ook dan kan ik nergens op de .com site snel een kaart vinden.

 

Vorig jaar kon dat nog wel. Al was de kaart niet geweldig, kon ik i.i.g. zien of in een bepaalde regio caches lagen. Nu is die kaart ook verdwenen. Waarom komt .com niet met zo'n mooi mapsysteem als dat wij dat in Nederland hebben?? Hup, gelijk op de eerste pagina, zichtbaar en duidelijk! Ik bedoel, dat is toch een van de belangrijkste dingen bij het Geocachen, dat je goed kunt zoeken naar caches in bepaalde landen, streken, enz. Hoe doen ze dat in Frankrijk, Italië, enz.??? Om telkens eerst al de caches te gaan downloaden, dan in MapSource of whatever importeren, en dan pas kijken of er dichtbij huis caches liggen, lijkt mij erg omslachtig.

 

Wat dat betreft worden wij erg verwend, en dan nog te bedenken dat er mensen bij ons zijn die nog steeds niet tevreden zijn (maar dat is echt Nederlands, dat weet ik ook wel).

 

Ik weet dat er ook wel andere sites zijn die het allemaal in kaart brengen, maar het verbaasd mij dat Geocaching.com dat niet doet! Hoe komt dat??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja ik ken de kaart en vind hem ook best aardig. Ik gebruik deze ook vaak. Alleen ik snap niet waarom Geocaching.com niet met een mooi kaartsysteem komt?!

 

Is het niet iets voor Reintje (alsof hij het niet druk genoeg heeft... :huh: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...