Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Hoeveel Approvers hebben we eigenlijk in Nederland?

Volgens dit Forum zijn er slechts 2: Hawkeyes en Gimli.

Misschien tijd voor een extra reviewer?

Jij hebt voor je zelf die vraag allang beantwoord!

Ik zou het voor mijzelf wel weten!

Op z'n hoogst voor caches 100 km van Drente vandaan!

Bah, een cache gaan lopen die je zelf hebt goedgekeurd!

Een multi gaan lopen waar je het eindpunt al van gezien hebt?

Kweenie of dat wel zo leuk is

Geplaatst

Bedoelde eigenlijk meer of dat nog elders te vinden is behalve in een topic op dit forum. ;)

En inderdaad lijkt het me niet zo'n leuk iets om te doen.

Dat neemt overigens niet weg dat er misschien best wel mensen zijn die het er bij willen doen.

Beter 20 man die 1 x in de 2 weken een paar approves doen, dan 2 die zich rot moeten rennen in het weekend.

1 approver per provincie moet toch aardig kunnen lukken. ;)

Geplaatst
Hoeveel Approvers hebben we eigenlijk in Nederland?

Volgens dit Forum zijn er slechts 2: Hawkeyes en Gimli.

Misschien tijd voor een extra reviewer?

Jij hebt voor je zelf die vraag allang beantwoord!

Ik zou het voor mijzelf wel weten!

Op z'n hoogst voor caches 100 km van Drente vandaan!

Bah, een cache gaan lopen die je zelf hebt goedgekeurd!

Een multi gaan lopen waar je het eindpunt al van gezien hebt?

Kweenie of dat wel zo leuk is

Wanneer je het niet leuk vindt moet je het vooral NIET doen. M.a.w. wanneer je (vrijwillig) approver wilt worden, dan weet je wat de consequenties zijn. Hou je op dat moment aan de regels: Binnen 48 uur approven!!

Er zij mensen die (betaald) inloggen om te kijken of hun cache geapproved is.

Geplaatst
Ja, matje21, je mening weten we nu wel. Je plaat blijft een beetje hangen, en dat is nogal irri
Lees het dan niet!!
Jongens, jongens

hou het even netjes en rustig

'tis hier geen ######!

Geplaatst
Mij maakt het niet uit wanneer mijn cache's uitkomen

Als ze maar uitkomen.

Precies dat vind ik nou ook.

Tja, ik heb ze nu eenmaal zo snel mogelijk geapproved en ik denk met mij vele, verschil moet er wezen.

Hey Matje niet te opgewonden worden hoor. ;)

Ik ben wel nieuwschierig waar jij zo snel geapproved hebt?

Ik heb er geen verstand van maar, kan me serieus niet voorstellen dat ze hun best er niet voor doen?

En is het niet zo dat wachten op iets altijd lang duurt?

Even geduld hebben, ze hebben je reacties :) waarschijnlijk ook al gelezen.

Nou hier ;)

Geplaatst
Ik heb dit draadje goed gelezen, maar nog geen antwoord gezien op de vraag, "hoe lang duurt het tegenwoordig"..........

hmmm, ik heb er geloof ik al spijt van dat ik dit draadje weer aangeslingerd heb vanmorgen.

Het was maar een onschuldige vraag, ik begrijp echt wel dat het vrijwilligerswerk is en als het wat langer duurt, 'so what' dan wachten we nog een weekje of zo.

Nog lekker gecached van het weekeind? Wij wel hoor

;)

Geplaatst
Er zij mensen die (betaald) inloggen om te kijken of hun cache geapproved is.

Volgens mij betaald iedereen om in te loggen. Gratis internet bestaat niet, immers.

Wat betreft die 48 uur. Iedereen doet zijn best en niemand weet op welke gronden een approver bepaald of een cache binnen 24 of 48 uur approved wordt. Dat kan aan de approver liggen, maar net zo goed aan de cache-omschrijving. Als je een waardeloze omschrijving van een cache opstuurt, mag je toch niet verwachten dat je in 48 uur een approval hebt?

Het zijn slechts richtlijnen, net zo goed als de regels van het forum en de regels van de goedkeuring van de cache volgens richtlijnen gaan. Als alles strak volgens de regels moet gaan, wordt 90% van de caches afgekeurd.

Wanneer het je niet bevalt bij geocaching, kun je nog altijd het alternatieve circuit in (navicache, etc). Dat is jouw keuze. Als je kiest voor geocaching.com/nl, kies je voor een grote partij met ditto responstijden. C'est la vie.

Geplaatst

Is Matje in het echte leven toevallig S.Ybema de Trol?

Ik zie dat er gisteren een heleboel nieuwe cache goedgekeurd zijn. Welk geocachewonder is die van jouw? Want als je zo hoog van de toren blaast moet het wel iets heel bijzonders zijn.

En als hij er niet bij zit, is hij (nog) niet goed genoeg...

tot cache,

team Wij Drie :huh:

• 4 weeks later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...