GeoGerard Geplaatst 8 november 2004 Geplaatst 8 november 2004 Jeetje wat duurt dat weer lang zaterdag avond mijn nieuwe cahc eaangemeld en hij staat nu nog steeds in de wacht......We hadden toch 2 approvers??? Ik heb begrepen dat 4 van de 5 aangemelde caches afgekeurd wordt.
Crow & Éowyn Geplaatst 8 november 2004 Geplaatst 8 november 2004 Jeetje wat duurt dat weer lang zaterdag avond mijn nieuwe cahc eaangemeld en hij staat nu nog steeds in de wacht......We hadden toch 2 approvers??? Ik heb begrepen dat 4 van de 5 aangemelde caches afgekeurd wordt. Ach dat hoor ik dan vanzelf wel vind ut belachelijk dat ik er zo lang op moet wachten. Heb overal toestemmingen voor van de landeigenaren en dat staat ook als een note bij de cache page. Ene anders wordt het toch gewoon een eh juist datte dus .
Kruimeldief Geplaatst 9 november 2004 Geplaatst 9 november 2004 Is Matje in het echte leven toevallig S.Ybema de Trol? Ik zie dat er gisteren een heleboel nieuwe cache goedgekeurd zijn. Welk geocachewonder is die van jouw? Want als je zo hoog van de toren blaast moet het wel iets heel bijzonders zijn. En als hij er niet bij zit, is hij (nog) niet goed genoeg... tot cache, team Wij Drie Tjee zeg, een maand later en ik lees het nu pas Zal toch niet zo zijn huh? Heb ook net een stukje gelezen van die Sipke fluitema wat hij ruim een maand geleden over mij heeft geschreven op . Hij vergeet dat ik hem op ignore heb... Ik schijn te bang te zijn om op met hem in discussie te gaan Kruimeldief Jack and Jill went up the hill and had a lot of fun. Stupid Jill forgot the pill and now they have a son.
TeQuila Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Even een oude thread leven inblazen. Ik zit nu al een tijd het forum te volgen en het valt mij op dat alleen hawkeyes aan het approven is. Maar de andere OK stempel gimli zie en hoo ik niks van. Zijn Last Visit: Tuesday, November 23, 2004 Mag ik hier uit opmaken dat er nu weer 1 OK stempel is en hawkeyes het weer alleen doet?
gr2 Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Het is niet te hopen dat Gimli er in zijn proeftijd is uitgevlogen. Mocht dat onverhoopt toch het geval zijn, wanneer begint dan de selectieprocedure voor zijn opvolger? Of is die achter de schermen al gaande?
mgr Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Achter de schermen? Nee toch. Hier hadden we het nog over pollen. Hoewel, de laatste veranderingen in het moderatieteam na dato zijn natuurlijk ook niet gepolled. Maar goed, we zien het wel weer. Gr.M.
Kruimeldief Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Hallo dames , Het lijkt wel komkommertijd, als er niets te roddelen is wordt er wel een roddel gemaakt Het is net de NOS en John de Mol. Wie het meeste biedt krijgt normaal gesproken alle rechten. GRTZ Kruimel
mc gregor Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Hallo dames , Zoooooooo voor een man ben je goed op de hoogte en hoe weet je nu dat wij dames zijn
TeQuila Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Hallo dames , Het lijkt wel komkommertijd, als er niets te roddelen is wordt er wel een roddel gemaakt Het is net de NOS en John de Mol. Wie het meeste biedt krijgt normaal gesproken alle rechten. GRTZ Kruimel <{POST_SNAPBACK}> Maar het lijkt er op dat onze moddereter er meer van weet. Ik zou zeggen deel de info
Kruimeldief Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Maar het lijkt er op dat onze moddereter er meer van weet.Ik zou zeggen deel de info <{POST_SNAPBACK}> Als ik meer zou weten, zou ik de info gedeeld hebben na jouw vraag. Ik weet het niet en ik heb met jouw veronderstelling volgend op je vraag ook geen enkel probleem. Maar, na jouw vraag kwamen de dames en dan lijken de roddels langzamerhand op gang te komen van Gimli's proeftijd, het niet pollen van de laatste veranderingen in het moderatieteam tot aan achterkamertjespolitiek . Als er dan toch verhalen verzonnen moeten worden, dan draag ik ook gewoon mijn steentje bij en verzin ook maar wat. Ofwel, de reden dat ik zo ineens moderator ben geworden was dat ik de rest overboden heb... GRTZ Kruimel die wacht op een noodlijst met reanimatieoptie
mc gregor Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 er is vast iemand die een beter verhaal kan verzinnen
gr2 Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 er is vast iemand die een beter verhaal kan verzinnen <{POST_SNAPBACK}> Of gewoon vertelt hoe het dan wel zit.
mc gregor Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 het antwoord zal wel uit blijven er staat nog een vragen open waar nog steeds geen antwoord op is gegeven 18 nov 04 Geen wijsheid zo groot als eerlijkheid wie de schoen pas trekken hem aan
Camelion Geplaatst 23 december 2004 Geplaatst 23 december 2004 Als je wil weten hoe het met Gimli is, waarom mail je hem dan niet eens om het hem te vragen? Waarom aan iedereen vragen behalve aan Gimli zelf?! En diegene die graag approver willen worden: de sollicitatieprocedure is simpel. Je stuurt een verzoek om caches te mogen approven naar geocaching.com. En dan wacht je op een antwoord. Is simpel.
Aanbevolen berichten