Spring naar bijdragen

Gevonden: Extra Forum Moderators

Geoman

Aanbevolen berichten

De een zal vinden dat ik een fout heb gemaakt. Dat mag je vinden; we leven in een vrij land. De ander zal het werkelijk een rotzorg zijn wie er modereert, als het maar gebeurd. Iedereen mag sowieso vinden van mij wat hij wil (ben toch al getrouwd ;) ). Bepaalde reacties heb ik persoonlijk als over de grens ervaren; ik laat dat maar zo want blijkbaar ligt dat hele moderator zijn enorm veel gevoeliger dan ik kon bevroeden. Bytheway had me al gezegd dat een dikke huid onontbeerlijk zou zijn.

Allereerst gefeliciteerd!

Moderator zijn is niet altijd makkelijk (ik heb elders ervaring hiermee) en iemand die een gewaardeerd gebruiker van een forum is en al kan bogen op respect van z'n medegebruikers zal het wel redden. Wat dat betreft ben ik erg blij dat jij de 'grote onbekende' blijkt te zijn.. :D

Die dikke huid zal je af en toe best nodig hebben, maar goed, je staat er niet alleen voor. Jullie zijn een team en bij een acute forumbrand zullen jullie elkaar wel snel weten te vinden om gezamelijk op een verantwoorde manier te kunnen blussen en de schade beperkt te houden. :blink:

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor de geinteresseerden: Het was deze cache.

We gingen de mist in bij de luchtkokers. Die hebben we dus niet gevonden.  :D

Bytheway

Hee, en niet gelogd als "not found" ? ;)

Maar toch voor alle moderators, gefeliciteerd met de uitbreiding van het team en veel success. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

begrepen dat je ook met de TeeBeerees meedoet?

Inderdaad en nog wel met Lui Smurf :blush: als dat maar goed komt. Ben er alleen nog niet uit in welke cache ik hem zal laten starten.

Wat denk je van de enige echte Smurfen cache van ondergetekende? :yes:

Misschien wel een goed idee ja :wine: . Waar ligt die en wordt die een beetje druk bezocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, zou hem ook maar niet in "De Schans" stoppen. Die wordt zo eens in de 3 a 4 maanden gelogd. Tja het is geen stop and go cache en 4 km vinden veel cachers te lang. :yes:

Je overdrijft! De wandeling is veel korter en daarbij beslist de moeite waard. En hij is de afgelopen drie maanden zeven keer gelogd.

Verder is de TB daar makkelijk op te pikken door cachers die de cache eerder gevonden hebben.

Alleen: maak die box droog! Het is nu een viezige troep aan het worden. Ik had er mijn TB niet in achtergelaten als niet de volgende cacher zich al had aangediend en de TB dus mee nam.

Maar ... in het midden des lands vind ik leuker hoor :wine: , kunnen wij hem tenminste scoren.

Ik bedoel de enige echte orginele "De Schans", geplaats op 31-06-2003. De cache hebben we, nadat we hem vernieuwd heb, de subtitle "Heulemaol verneit" meegegeven en is dus ook door de vroegere vinders weer opniuew te loggen. Deze cache is nog niet door jullie gevonden, gelogd of schoongemaakt.

Dat er later anderen een cache plaatsen en het dezelfde naam geven is niet orgineel maar ook niet verboden. Het schept, zoals nu, verwarring. Enig verschil is dat onze "De Schans"geschreven wordt zoals hier met aanhalingstekens en hoofdletters en dat mist de ander.

Onze "De Schans" is 21 oktober voor het laatst gelogd en de afgelopen half jaar maar 3 keer. De afstand is precies 4 kilometer. De reden? ik denk dus dat de plaatselijke cachers hem al hebben gevonden en de cachers die verder weg komen, zoeken liever een stop and go om na een dagje Drenthe zo veel mogelijk caches gevonden te hebben. Dan is dus 4 kilometer te lang. De meeste caches in Drenthe die een paar kilometer lang zijn worden tegenwoordig maar zelden gelogd.

Als er daarentegen weer wat stop and go's gelegd worden dan lijkt het alsof er weer een prijs te halen valt hier. Jammer, maar waar.

Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat Hoppertje zijn "Slecht weer cache" heeft opgedoekt.

Trouwens @MGR: goed opgemerkt :blush:

GRTZ

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

begrepen dat je ook met de TeeBeerees meedoet?

Inderdaad en nog wel met Lui Smurf :blush: als dat maar goed komt. Ben er alleen nog niet uit in welke cache ik hem zal laten starten.

Wat denk je van de enige echte Smurfen cache van ondergetekende? ;)

Misschien wel een goed idee ja :wine: . Waar ligt die en wordt die een beetje druk bezocht?

Hij ligt in Friesland en hij wordt regelmatig (gemiddeld 2 a 3 keer per maand) bezocht, zie de cache pagina: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...55-273ee4294b55

Plaatsing kan (en mag, volgens de regels) ook door iemand anders dan de eigenaar gebeuren, mits dat de eerste plaatsing van de TB is. Je mag 'm dan zelfs per post versturen. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee als ik hem daar wil plaatsen dan doe ik dat natuurlijk zelf. Dus wie weet trek ik wel naar Friesland het komend weekeinde

Maar eigenlijk is dit wel ontzettend off topic dus we zullen het er in dit draadje maar niet meer over hebben voordat we terechtgezet worden door de nieuwe moderators (of is het moderatoren?) :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...