dmace Geplaatst 14 september 2004 Geplaatst 14 september 2004 Een mega cache, wie maakt dit na... Daar zat ik toevallig gisteren in de praxis over te brainstormen. Had hem iets dunner in gedachten, en dan een meter ofzo de grond in. Met een soort van trek-ijzer krijg je dan de inhoud er uit. Maar meer dan een afvoerpijp met wat verf in camouflage-kleuren is het niet, hoor.
Quaerens Geplaatst 14 september 2004 Geplaatst 14 september 2004 Overigens wel flauw om leuke verstoptechnieken hierzo op te schrijven. Voer ze uit als ze leuk zijn! 'T kan natuuurlijk wel leuk zijn om een lijst van caches met een leuke verstoptechniek te maken, zonder de techniek te verraden, of is dat ook weer flauw? GQ
Zero CooL Geplaatst 14 september 2004 Geplaatst 14 september 2004 Ja want dan is de hele verrassing weg, nu ga je naar een cache zonder dat je iets weet hoe het verborgen si. Maar dan weet je dat er wat aan de hand moet zijn en zoek je anders. Laat de lijstjes maar achterwege. Dat rondgedraai met je koekeloerapparaat is veel te leuk
dmace Geplaatst 15 september 2004 Geplaatst 15 september 2004 Overigens wel flauw om leuke verstoptechnieken hierzo op te schrijven. Voer ze uit als ze leuk zijn! Ach, het is wel inspirerend om te zien hoe anderen het doen (wat een dubbelzinnige zin weer ). Zo kom je zelf ook weer op ideeen.
MCMike Geplaatst 15 september 2004 Geplaatst 15 september 2004 Had hem iets dunner in gedachten, en dan een meter ofzo de grond in.Met een soort van trek-ijzer krijg je dan de inhoud er uit. Dit lijkt me tegen de richtlijnen... Met een grondboor het bos in ?
hoppertje Geplaatst 15 september 2004 Geplaatst 15 september 2004 Zie jij iets ? Boom die ongesteld is??
GeoGerard Geplaatst 16 september 2004 Auteur Geplaatst 16 september 2004 Met een grondboor het bos in ? That's the spirit !
dmace Geplaatst 19 september 2004 Geplaatst 19 september 2004 Had hem iets dunner in gedachten, en dan een meter ofzo de grond in.Met een soort van trek-ijzer krijg je dan de inhoud er uit. Dit lijkt me tegen de richtlijnen... Met een grondboor het bos in ? Kan er anders niks over vinden in de richtlijnen. En waarom het bos? 1 meter de grond in in m'n voortuin kan ook gewoon hoor. Niet te snel blaten over richtlijnen. Dat stompt de meeste leuke ideeen af.
Quaerens Geplaatst 19 september 2004 Geplaatst 19 september 2004 Had hem iets dunner in gedachten, en dan een meter ofzo de grond in.Met een soort van trek-ijzer krijg je dan de inhoud er uit. Dit lijkt me tegen de richtlijnen... Met een grondboor het bos in ? Kan er anders niks over vinden in de richtlijnen. En waarom het bos? 1 meter de grond in in m'n voortuin kan ook gewoon hoor. Niet te snel blaten over richtlijnen. Dat stompt de meeste leuke ideeen af. Graven mocht toch niet meer? En hahaha, boren is niet graven, dat weet ik ook wel. Damn, is m'n eigen cache niet aproved omdatie begraven is. GQ
Rovel Geplaatst 19 september 2004 Geplaatst 19 september 2004 Een mega cache, wie maakt dit na... Om zo'n boom te plaatsen is inderdaad een hele prestatie.
Gast Chinnie Geplaatst 19 september 2004 Geplaatst 19 september 2004 ja dat vogelkastje is echt vet zeg. Dat is een heel goed idee. Hoog en droog. Tenzei de specht komt hameren ha ha Mzlll
dmace Geplaatst 19 september 2004 Geplaatst 19 september 2004 Graven mocht toch niet meer? En hahaha, boren is niet graven, dat weet ik ook wel. Bedoelde ook niet BEGRAVEN, alleen geplaatst in de grond. Dopje kan er wel degelijk uitsteken, dus blijft ie zeer toegankelijk en bereikbaar zonder een schep/schop ter hand te nemen. Zal wel weer "op het randje" zijn, maar dat moet een approver maar beslissen. Overigens is het voorlopig nog niet zo ver, dus dat duurt nog wel even.
Aanbevolen berichten