GeoGerard Geplaatst 9 september 2004 Geplaatst 9 september 2004 Dit verwacht je niet als cache. Wie heeft er nog meer unieke ideeën?
Quaerens Geplaatst 10 september 2004 Geplaatst 10 september 2004 Hetzefde was ik hier al tegengekomen. Link verwijdert verder moet je maar een paar andere caches in de driehoek doen, d'r zijn heel veel bijzondere verstoptechnieken bij. Groetjes
Twinlife Geplaatst 10 september 2004 Geplaatst 10 september 2004 Dit verwacht je niet als cache. Wie heeft er nog meer unieke ideeën? Er is nog een cache in Nederland die ook zo verstopt is. Welke? Ja dat gaan wij natuurlijk niet zeggen. En er is nog een cache waar een nummer in staat voor het eind coord. Gr Twinlife
mathlener Geplaatst 10 september 2004 Geplaatst 10 september 2004 Er is nog een cache in Nederland die ook zo verstopt is.Welke? Ja dat gaan wij natuurlijk niet zeggen. Ik weet wel zeker dat er nog meer zijn. Maar het is en blijft een leuk idee. In de driehoek zijn inderdaad leuke verstop methoden te vinden. Eentje is 'Zoek stok'van Lady Cachette. Dat is een filmrolletje, verstopt in een holle stok. Er zijn ook nog wat varianten op. Een andere is Beesd van de Betuwe van team Wij Drie. Hoe die verstopt is, ga ik niet verklappen. Het is leuker om hem zelf te vinden Andre
Twinlife Geplaatst 10 september 2004 Geplaatst 10 september 2004 Een andere is Beesd van de Betuwe van team Wij Drie. Hoe die verstopt is, ga ik niet verklappen. Het is leuker om hem zelf te vinden Er zijn mensen die hebben daar een hulplijn voor nodig. Gr Twinlife
mathlener Geplaatst 10 september 2004 Geplaatst 10 september 2004 Er zijn mensen die hebben daar een hulplijn voor nodig. Gr Twinlife Ja, ik ook.. tot twee keer toe. Maar toen had ik ook nog geen draagbare GPSr voor mijn PDA. Ik moest het helaas met een topo-kaart en OziCE op mijn PDA doen. Maar, toch vond ik de cache heel verrassend. Achteraf was de verstopplek het eerste dat me opviel, maar ik had er verder niet bij stil gestaan. Andre
Boa Geplaatst 10 september 2004 Geplaatst 10 september 2004 Een vogelkastje had ik ook al bedacht. Ander dingen waaraan ik dacht is om een boomstam uit te hollen. Of hem onder de kap van een ANWB paddestoel te verstoppen. Verder kan ie nog in zo'n groene brievenbus, onder een prullenbak met dubbele bodem, mogelijkeheden zat als je de creativiteit en de materialen er voor hebt. De eerste heb ik genoeg, dat laatste helaas niet.
thex Geplaatst 11 september 2004 Geplaatst 11 september 2004 Dit verwacht je niet als cache. Wie heeft er nog meer unieke ideeën? O jawel, dit verwacht ik juist.
antarctica Geplaatst 11 september 2004 Geplaatst 11 september 2004 Leuke manieren van verstoppen moet je toepassen en stil houden. En zeker niet op internet plaatsen en over discussieren (!)
Quaerens Geplaatst 11 september 2004 Geplaatst 11 september 2004 Leuke manieren van verstoppen moet je toepassen en stil houden.En zeker niet op internet plaatsen en over discussieren (!) Goed idee, ik zal m'n link weghalen. Groetjes
GeoGerard Geplaatst 13 september 2004 Auteur Geplaatst 13 september 2004 Een mega cache, wie maakt dit na...
GeoGerard Geplaatst 13 september 2004 Auteur Geplaatst 13 september 2004 Een cache voor honden haters, stink er niet in.
GeoGerard Geplaatst 13 september 2004 Auteur Geplaatst 13 september 2004 Zoek de bal ! En weg is je cache ...
Woezel & Pip Geplaatst 14 september 2004 Geplaatst 14 september 2004 Zie jij iets ? Boom die ongesteld is??
Aanbevolen berichten