Quaerens Geplaatst 3 september 2004 Share Geplaatst 3 september 2004 En trouwens exodus was(?) het begin, en niet van het einde. Nee hoor, Genesis is het begin. Exodus betekent gewoon uittocht. Dus met z'n allen de uittocht maken naar geocaching.nu. André begin van de vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 3 september 2004 Share Geplaatst 3 september 2004 Als de uittocht begonnen is, waarom zijn hier dan zoveel reakties? Omdat Mozes zijn staf nog niet inde lucht houd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMike Geplaatst 3 september 2004 Share Geplaatst 3 september 2004 Als de uittocht begonnen is, waarom zijn hier dan zoveel reakties? Omdat Mozes zijn staf nog niet inde lucht houd? Nee joh, dat is een ander verhaal. Kijk hier maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 3 september 2004 Share Geplaatst 3 september 2004 Als de uittocht begonnen is, waarom zijn hier dan zoveel reakties? Omdat Mozes zijn staf nog niet inde lucht houd? Nee joh, dat is een ander verhaal. Kijk hier maar eens. De Exodus was de uittocht uit Egypte. Mozes zou zijn volk terugbrengen naar het beloofde land. Daarbij werd hij acherna gezeten door de Egyptenaren en verdreven richting de Rode Zee. Door zijn staf in de lucht te houden opende de zee zich... Maar dat geheel terzijde. Overigens zou ik graag zo een staf willen hebben. Dan kon ik caches op eenvoudige wijze plaatsen en zoeken op de zeebodem. Helaas, mijn geloof is niet groot genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 3 september 2004 Share Geplaatst 3 september 2004 Ach als we dan toch geen emigereren naar Egypte en de rode zee gaan splijten enzo, kunnen we er dan niet gelijk een duikvakantie aanvast plakken??? Kan iedereen ff bijkomen en daarna met frisse moed dit forum weer gaan spammen. Ik stel daarom voor : Het Splijt de rodezee in twee event ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 3 september 2004 Share Geplaatst 3 september 2004 Als de uittocht begonnen is, waarom zijn hier dan zoveel reakties? Exodus duurde 40 jaar. 40 jaar woestijnhappen. Dat hebben alleen onderdrukte joden ervoor over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden