tjong Geplaatst 1 september 2004 Share Geplaatst 1 september 2004 Een geocacher heeft in een log iets teveel details vermeld vind ik. Kan ik zo'n log gedeeltelijk verwijderen? Het betreft hier natuurlijk een log van een cache van mij. Tjong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twumi Geplaatst 1 september 2004 Share Geplaatst 1 september 2004 Gedeeltelijk verwijderen kan niet. Aanpassen (dus) ook niet. Geheel verwijderen kan wel, maar is natuurlijk alleen in uiterste gevallen gerechtvaardigd. Gewoon even een berichtje aan deze cacher sturen waarin je vriendelijk verzoekt de log aan te passen en natuurlijk met de reden waarom hij/zij dat zou moeten doen. Als het alleen gaat omdat de cacher in zijn log een belangrijke hint verraadt zal dat daar geen probleem van gemaakt worden verwacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 1 september 2004 Share Geplaatst 1 september 2004 Verzoek de poster(logger.geocacher) om de log aan te passen en maak vriendelijk kenbaar wat jou bezwaren zijn. edit: Twumi was me voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 september 2004 Share Geplaatst 1 september 2004 In het uiterste geval kun je het betreffende logje nog encrypten, zodat per ongeluk de hint lezen er niet meer bij is. Je kunt dat door op de .com in te loggen en bij het betreffende logje te klikken op 'view this log on a separate page'. Je ziet daarna o.a. de button 'Permanently Encrypt'. Maar ik zou inderdaad eerst de cacher even mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tjong Geplaatst 1 september 2004 Auteur Share Geplaatst 1 september 2004 Dank, natuurlijk heb ik de logger al gemaild, maar ik wilde toch weten of ik het eventueel zelf kon wijzigen. Tjong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden