Spring naar bijdragen

kaarten


franske

Aanbevolen berichten

hallo.... :cry: ik heb op m'n pc zowel geocaching .nl staan ,en geocaching .com.

nu is mijn vraag ,op (nl) kan ik alleen nederland aan , maar op ( com ) staat ook europa, nu kan ik wel op de kaart van europa ,maar als ik me dan inlog verdwijnt de kaart en kan ik hem niet meer terug vinden op die site....ra ra hoe kan dat!

wie kan me helpen???? :beerchug:

bvd.....franske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hoi ...hier ben ik weer...

ja ik kan wel rechtstreeks naar geocaching .com gaan en dan" europa "of "wereld "aan klikken maar als ik er verder op door wil gaan om bv de cache's te lezen dan moet ik eerst inloggen.

wanneer ik dit ( inloggen dus) doe dan kan ik niet meer rechtstreeks of via "link" op de desbetreffende kaart komen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi weer een keer... :dribble:

dat is het nu juist.....ik wil de kaart van europa omdat ik cache's zoek in zweden!

wanneer ik nu inlog op geocach.com dan kan ik de kaart van europa niet tevoorschijn halen. :lol1:

ga ik naar geocach.com/map/europe dan krijg ik wel de kaart maar als ik dan de cache'swil lezen dan word er gevraagd om in te loggen.

als ik dan inlog kan ik daarna dus niet meer op de kaart komen,maw ik kan hem dan niet meer vinden!!! :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...