Spring naar bijdragen

Meerdere geocachers op een plaats.


aandi

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, even voorstellen wij Aandi ( betekent A alex AND I inge)

hebben net het spel geocaching ontdekt en vinden het zoals jullie heel tof. Nog maar eentje gelogd en we zijn bezig met een tweede te zoeken.

 

Nu de vraag wat doen jullie als er in de buurt van een cache andere geocachers aan het zoeken zijn? Zoeken jullie mee of wandel je door, ga je ze bespieden of zijn er afspraken? :thumbup:

 

Ik vraag dit omdat we het spel echt niet wil verpesten door zelf een stommiteit uit te halen.

 

 

 

Groetjes, Aandi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu de vraag wat doen jullie als er in de buurt van een cache andere geocachers aan het zoeken zijn? Zoeken jullie mee of wandel je door, ga je ze bespieden of zijn er afspraken? ;)

HaHa... Leuke vraag...

 

Het ligt er maar aan of ze er aardig uitzien of niet... ;)

Nee, serieus...

 

Ik ben nog niet eerder iemand tegengekomen, maar zou gezellig een praatje maken...

Je hebt tenslotte dezelfde liefhebberij, nietwaar?!

 

Ik zou NIET met niet geocachers praten!!! ;)

 

Heel veel plezier!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We maken eigenlijk altijd wel even een praatje en soms is het wel leuk om de zoektocht naar de cache samen verder te doen. We zijn ook een keer een team tegen gekomen dat liever alleen wilde zoeken. Het voordeel daarvan was voor ons dat zij de cache zelf niet hadden gevonden en daardoor waren wij een travel bug rijker die toevallig in de cache zat ;)

 

André & Carola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We maken meestal wel een praatje en wisselen soms wat tips uit als men nog op weg is.

Komt wel eens voor dat we vergeten elkaar voor te stellen, maar dat komt meestal tijdens het loggen wel goed.

Soms is het wel handen en voeten-werk als je iemand tegenkomt in het buitenland, maar gelukkig spreken de meeste GeoCachers engels ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik aan het cachen ben ik erg alert op mensen die strak op een apparatski kijken, Ik ben ooit op weg geholpen door 2 cachers die mij zo zagen kijken. Ik zag wel eens mensen lopen en dan ga je speculeren, zouden dat cachers zijn? Naderhand in de log kijken of er iem vlak na mij gelogt heeft. Ik zou wel wat zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik aan het cachen ben ik erg alert op mensen die strak op een apparatski kijken,  Ik ben ooit op weg geholpen door 2 cachers die mij zo zagen kijken.

Wat ons betreft zat jij niet strak op je apparatski te kijken maar meer vertwijfeld om je heen. ;) Het was in ieder geval erg gezellig en het heeft je nog wat K***-spullen opgeleverd ook.

 

Wij spreken andere GC'ers altijd aan. Het is op z'n minst gezellig en altijd leerzaam. Goeie contacten kan je nooit te veel hebben.

 

tot cache,

team Wij Drie :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de vraag wat doen jullie als er in de buurt van een cache andere geocachers aan het zoeken zijn? Zoeken jullie mee of wandel je door, ga je ze bespieden of zijn er afspraken? ;)
Ik let er altijd op als ik aan het zoeken ben of er nog andere geocachers zijn. :eek:

Het gebeurt echter niet zo vaak. Meestal zie je vrij snel dat men met een gps loopt te zoeken.

Mijn broer en ik kwamen tijdens ons rondje Rotterdam / Den Haag (super weekend, meer dan 35 caches gevonden) team Pentagram tegen bij Dikhuid. Samen toen de cache gezocht en gevonden. Kwaakdoosnummers uitgewisseld en weer verder. Waren we aan het zoeken naar T.K.27-Sabine, kwam team Pentagram er ook aan. Wij hadden vanaf Dikhuid een kortere en snellere route door het gebruik van de 2610 Streetpilot. We hebben toen de afspraak gemaakt om ieder naar andere cache op zoek te gaan. Toen wij terug reden van T.K.27-Kevin zagen we vanuit de auto dat team pentagram bezig was met het zoeken naar T.K.27-Kees, welk wij al eerder hadden gedaan. Een heel grappig gezicht! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja natuurlijk spreek je ze aan, tenminste wij wel. Ik vind het dan ook erg leuk om een tocht samen te volbrengen of anders in ieder geval erachter te komen bij welke nickname dit gezicht hoort. Het is me al regelmatig overkomen dat ik andere cachers tegenkwam en eigenlijk altijd (1 of 2 uitzonderingen daargelaten) leverde dat op zijn minst een leuk kort gesprekje op. Je hebt in ieder geval een gezamenlijke hobby om over te babbelen.

Dus voor cachers die mij ooit gaan tegenkomen: spreek me gerust aan, ik ben altijd vriendelijk, behalve als ik te weinig koffie op heb of een cache dreig niet te gaan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...