Team Ramses Geplaatst 26 augustus 2004 Geplaatst 26 augustus 2004 Hoi, wij Team Ramses zijn net begonnen met geocaching en het lukt aardig. We hebben ook meteen een site uit de grond gestampt, waar je kunt lezen hoe onze mascotte al de caches vindt . Dit is onze site Geocaching - Team ramses Mijn vraag is, wat moet je vooral niet in een cash stoppen (welke goodies dus) heeft iemand rare ervaringen met bepaalde goodies? Groeten, Team Ramses.
Team Professor X Geplaatst 26 augustus 2004 Geplaatst 26 augustus 2004 Dag Team Ramses, Geen geslaagde goodies zijn beperkt houdbare en onverpakte etenswaren, bijna alle snoepwaren (die gaan smelten en geven een giga kliederzooi ). Wel kun je vacuum verpakte etenswaren of blikvoer erin doen of kleine flesjes drinken . Liever helemaal geen voedsel; de cache afstanden in Nederland zijn nooit van dien aard dat je zult omkomen van honger of dorst (tenzij je er niets van bakt natuurlijk ) Maar het allerbeste zijn gewoon leuke gadgets. Ga eens naar een restant gigant en je vind potloden, stiften, verf, beeldjes, bekers, pins, sleutelhangers voor erg weinig. De goodies in een caches zijn ook bijna altijd bedoelt voor kinderen (op sommige door minimensen gemaakte ceedees na, die zijn voor grote kinderen). Maar de mooiste goodie blijft een TB, die kun je weer elders droppen en een andere cacher blij maken . Veel plezier met je nieuwe hobby.
gimli Geplaatst 26 augustus 2004 Geplaatst 26 augustus 2004 inderdaad... in het kort is het altijd goed om rekening te houden met het feit dat caches geschikt moeten zijn voor ALLE leeftijden, zou ik NOOIT iets eetbaars nemen of iets dat ruikt, en zijn illegale zaken ook niet de bedoeling.. euroland oid helpt je altijd een boel en travelbugs worden door veel mensen gewaardeerd... gimli
cachezoeker Geplaatst 26 augustus 2004 Geplaatst 26 augustus 2004 Het is ook leuk om een wegwerpfototoestel in de cache te stoppen, al heb je wel een scanner nodig ALS je deze op het internet wilt zetten. gr. Joep
Twumi Geplaatst 26 augustus 2004 Geplaatst 26 augustus 2004 Dit staat op de .com site bij FAQ. Zie: http://www.geocaching.com/faq/ What shouldn't be in a cache? Use your common sense in most cases. Explosives, ammo, knives, drugs, and alcohol shouldn't be placed in a cache. Respect the local laws. All ages of people hide and seek caches, so use some thought before placing an item into a cache. Food items are ALWAYS a BAD IDEA. Animals have better noses than humans, and in some cases caches have been chewed through and destroyed because of food items in a cache. Please do not put food in a cache.
Biertjuh Geplaatst 26 augustus 2004 Geplaatst 26 augustus 2004 Hallo Team Ramses, Wat je vooral niet in een cache moet stoppen zijn lucifers of een aansteker. Dit klinkt heel logisch maar neem van mij aan dat je ze regelmatig tegen zult komen. Wij verwijderen deze dan ook zonder de verplichting te voelen iets in de cache terug te moeten leggen. Ook hoort naar onze mening een condoom niet thuis in een cache en geloof me ook die zijn we tegen gekomen. Het lijkt me, dat als je je gezonde verstand gebruikt al snel weet wat er wel of niet in hoort. Veel plezier met je nieuwe hobby en wie weet tot ziens in het veld. Groeten Ruud
Team Ramses Geplaatst 26 augustus 2004 Auteur Geplaatst 26 augustus 2004 Bedankt voor alle snelle reactie, klinkt allemaal heel logisch. We zijn inderdaad al bij de Action en andere stunt/restpartij winkels geweest om even flink wat goodies in te slaan! Ook voor onze eigen cache! die over een aantal weken, als we wat meer ervaring hebben zullen plaatsen. Groetjes!
Reintje de Vos † Geplaatst 26 augustus 2004 Geplaatst 26 augustus 2004 Kijk ook een op de "Vragen en Antwoorden" pagina's op deze site. Daar staat vanalles over het maken van caches.
gimli Geplaatst 27 augustus 2004 Geplaatst 27 augustus 2004 gelukkig zijn die guidlines nu ook in het nederlands te vinden :-) link gimli
Heirbaut Hunters Geplaatst 27 augustus 2004 Geplaatst 27 augustus 2004 Luiers, maandverband en tampons zijn ook minder geslaagde items. Ook wanneer ze nog niet gebruikt zijn. En ja, die ben ik in ongebruikte vorm al wel eens tegengekomen. En dan nog niet eens altijd om het voorwerp zelf, maar je moest een weten hoeveel vocht er in zo'n luier wordt verzameld. Brrrrr
Aanbevolen berichten