Team Foxlake Geplaatst 23 augustus 2004 Share Geplaatst 23 augustus 2004 (bewerkt) De server van geocaching.com blijft erg traag hoelang gaat dit nog duren? Groeten, 30 juli 2009 bewerkt door Team Underground Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mgr Geplaatst 23 augustus 2004 Share Geplaatst 23 augustus 2004 De server van geocaching.com blijft erg traag hoelang gaat dit nog duren? Groeten, J van Steensel Wie zal het zeggen... maar hun server heeft soms wat moeite met het weekendverkeer, zo op en na de zondagavond. Trekt wel weer bij. Gr.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathlener Geplaatst 23 augustus 2004 Share Geplaatst 23 augustus 2004 Ik krijg nu de volgende melding te zien: We're doing some server work for the evening. Sorry for the inconvenience. We moeten dus even geduld hebben André Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team simpson Geplaatst 23 augustus 2004 Share Geplaatst 23 augustus 2004 als ik op dit moment een cache wil bezoeken krijg ik zelfs "Server Error in '/' Application." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 23 augustus 2004 Share Geplaatst 23 augustus 2004 .com lijkt op dit moment weer 'full speed' te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 23 augustus 2004 Share Geplaatst 23 augustus 2004 ik moet wel om de haverklap opnieuw inloggen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 23 augustus 2004 Share Geplaatst 23 augustus 2004 vergeet niet dat als wij de servers gebruiken het voor veel amerikanen nacht is? daardoor zul je met enige regelmaat zien dat de boel overdag traag is. de USA is namelijk wel het primaire doel als je naar gebruikers kijkt.... groets, Gimli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden