Spring naar bijdragen

Heeft er iemand weet of de Cache Dummies nog leven


Rovertje

Aanbevolen berichten

Komt naar je toe is een cache die door mening Nederlander gekend is. Deze is gelogd geworden in december 2003 door de Cache Dummies. Sindsdien verneem ik niets meer van mijn cache...

 

Ondanks verscheidene mails die ik via de .com verstuurd heb, krijg ik geen nieuws over mijn cache.

 

Als deze verdwenen is zou ik het graag vernemen, dan kan deze gearchiveerd worden.

 

Kan iemand mij meer info verstrekken...

 

Alvast bedankt.

 

Erik - Rovertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Of ik nu een nota op één van hun caches stuur, of ik stuur een email via de .com site, zowieso gaat dit naar hetzelfde emailadres.

Als zij niet kunnen antwoorden op mijn mails, gaan ze in mijn ogen ook niet antwoorden op mijn cache-nota's.

 

Ik dacht misschien dat iemand ze een beetje beter kende, en ze even hier op attent wilde maken...

 

Ik zou het nog al sterk vinden dat deze cache zo maar verloren zou gaan... Maar ik ga niet smeken en bedelen, dan archiveer ik en mogen ze blij zijn met de inhoud... en omdat deze van cacher naar cacher ging was deze inhoud echt wel de moeite...

 

Jammer.

 

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk na:

Misschien is er iets ergs gebeurd met een van de dummies (of familie): Een sterfgeval, ernstige ziekte enz. :thumbup:

Als dat zo is zou ik niet lastig gevallen willen worden over zoiets onbelangrijks als geocaching. (Ik vind geocaching wel heeeeeeeeel erg leuk, maar het is niet 'het ding' in mijn leven)

Misschien slaat het nergens op wat ik schrijf, zijn ze lang op vakantie of gestopt met geocaching of zo.

 

Q

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Ik denk dat het niet helemaal zoiets zal zijn.

Ze hebben die cache immers al meer dan een half jaar geleden gepakt en tot juni gewoon gecached. Misschien is een van de dingen die jij schrijft wel waar maar, dan toch in ieder geval niet de reden van het in rook oplossen van Rovertjes cache.

Die kist zal wel ergens in een hoekje in een berghok staan, vergeten!

Dus als de Cache dummies weer terug komen van vakantie of zoiets lost zich dit vast wel op. Ze zijn al te lang met het virus besmet, die komen heus wel terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in het profiel kijkt van 'Cache Dummies' zijn ze 27-07-2004 nog ingelogd geweest

op geocaching.com....ze leven dus nog wel....en ze hebben op 6 juni jl. nog caches gelogd......

ik snap ook niet waarom ze jou HH niet door laten gaan...

 

Is er niemand onder ons met een telefoonnummer van hun????

 

Suc6 met traceren Rovertje het zou erg zonde zijn als hij verloren ging....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...