Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Mensen die dit ook willen zullen dit misschien steunen en bij je aansluiten.

Daar ben ik niet op uit. Ik houd er allerminst hoogdravende ambities op na. Ik heb gewoon een paar niet-officiële caches gemaakt en op een website op een rijtje gezet. Wie die caches wil lopen, kan dat doen. Wie ze wil boycotten kan dat ook doen. Vlak in de buurt van deze kaboutercaches liggen eenvoudig op te rapen junkcaches - de Markers - zodat de kabouteraars toch een puntje kunnen meepikken in de .com-base zonder dat regels worden geschonden. Dat verhoogt de attractiewaarde van de kaboutercaches.

Ik zou het toejuichen als er een heel circuit van kaboutercache-eigenaren komt, maar zal geen poot uitsteken om dat te bevorderen omdat ik daar helemaal niet goed in ben en ik wel andere dingen te doen heb, voor het forum hangen bijvoorbeeld. Wat me opvalt is dat bij .nl en .com paniekreacties zijn te bespeuren. Vermoedelijk ziet men in dat er een groot terrein braakligt, bijvoorbeeld de mogelijkheid een Nederlandse puntentelling te realiseren buiten de .com om. Als ik het goed heb floreert er in Hongarije al een vergelijkbaar systeem.

Zelf houd ik het gewoon bij mijn eigen bescheiden kabouterlijste, hoe boos sommige mensen ook worden. Ik kreeg net trouwens bericht dat er alwéér een kaboutercache is gelopen. Gisteren ook al.

Geplaatst

Geen approval.

Is het dan zo dat je geen toestemming krijgt in jouw ogen terecht of onterecht is.

Dan spreek ik over het gebied.

Weigert een gebied medewerking en dan wil je eigenlijk toch plaatsen?

Geplaatst
waarom dan wat anders?  :dribble:

Geen moeilijk gedoe met approval.

Ik haak af. Ik begrijp er werkelijk geen kl.te meer van. Kaboutercaches om moeilijk gedoe met approval te vermijden maar wel volgens de regels van gc.com.

Hekel aan Hawkeyes of zo? Laat maar, ik haak af... Ik schijn het toch niet te kunnen volgen volgens jou.

De kaboutercaches voldoen niet aan de regels van .com. Dat geeft ook niet want ze vallen buiten de jurisdictie van .com. Approval voor deze caches is niet nodig.

Voor zover wij handelen binnen het .com-domein (bv bij het plaatsen van markers) conformeren wij ons aan de .com-regels. Dat moet ook wel, want .com houdt ons momenteel flink in de gaten en zou - terecht - niet aarzelen om in te grijpen zodra wij over de schreef gaan.

Geplaatst
Geen approval.

Is het dan zo dat je geen toestemming krijgt in jouw ogen terecht of onterecht is.

Dan spreek ik over het gebied.

Weigert een gebied medewerking en dan wil je eigenlijk toch plaatsen?

Ja, klopt. De kaboutercaches liggen illegaal. Staat ook op de kabouter-cachepages, waar ook ons telefoonnummer op staat. Dat nummer prijkt ook op de fysieke caches. Volgens ons op alle pages en op alle caches. Dat is het beleid, misschien dat in een incidenteel geval de vinger is te leggen op een omissie, maar dat wordt dan zsm rechtgetrokken.

Geplaatst
Wie ze wil boycotten kan dat ook doen. Vlak in de buurt van deze kaboutercaches liggen eenvoudig op te rapen junkcaches - de Markers - zodat de kabouteraars toch een puntje kunnen meepikken in de .com-base zonder dat regels worden geschonden. Dat verhoogt de attractiewaarde van de kaboutercaches.

In de buurt van de zgn. junk caches...

[mode uitdagend] Wil jij de caches die je afkeurt, anders neem ik aan dat het geen "junk caches" zijn, gebruiken om anderen hun statistieken op te laten schroeven? [Mode off]

Eenvoudig op te rapen caches kunnen voor kids of voor een dagjes anders vermaak dan lange wandelingen ook wel eens fun zijn. De diversiteit is toch nice.

Waarom plaats je niet een eigen cache in dat gebied, want de firma junk heeft blijkbaar ook toestemming gekregen..... Of je legt iets in junkgebied x km verder.

Over het algemeen gaat het nooit bij mij om de statistieken. Ik zal nooit bovenaan de ladder verschijnen. Doe wat ik kan en leuk vind. Het enige wat mij irriteert aan statistieken wanneer mijn gelogde caches opeens veranderen. Dus database geknoei waardoor je nog een eigen base moet bijhouden.

Maar goed ik zal het zelf volgend jaar wel gaan ervaren, wanneer mijn wings gerepareerd zijn en misschien niet een paar jaar moet revalideren voor joker en daardoor niet meer alleen gebruiker ben, maar ook in de wirwar? van approven kom.

Geplaatst
En er kunnen leuke effecten worden bereikt. Stel bijvoorbeeld dat een hunter uit cachedorado Rosmalen op het forum in de slag raakt met een vertegenwoordiger van de westelijke Driehoek. Een derde zou dan met één gerichte cacheverduistering - Bossche Bollen bijvoorbeeld - een dynamiek op gang kunnen brengen waarbij dorado en Driehoek volledig worden schoongeveegd: een zegen voor de mensheid.

Moet het weer?

Ik heb je niet om een oordeel gevraagd.

Ik herinner me niet dat jij mijn caches gelopen hebt en er dus ook maar enig oordeel over kunt geven.

Conclusie: je hebt gewoon een hekel aan me- ook zonder me ooit ontmoet of gesproken te hebben- en je kletst maar wat andere figuren na , met hetzelfde gebrek aan kennis van mijn persoon en mijn caches!

Geopatra. :dribble:

Geplaatst

Hekel heb ik nergens gelezen.

Wel Dorado.

Maar het lijkt me dat er genoeg mensen zijn die wel jullie caches doen.

Sommige zijn leuk, anderen vallen tegen. Zoals Gotcha zei, dat heb je overal. Ieder eigen voorkeur.

Skansen heeft caches van jullie gedaan. En was zeer verbaasd over omgeving van Den Bosch. Niet alleen de hit en run caches, maar veel kunnen zien van de omgeving. Niet iets waarvan we zeggen daar blijven we nou eens weg.

Dus :dribble:

Fijn zo'n dagje wachten op telefoon, Olympics kijken, en Forum schrijven :blink:

Geplaatst
Moet het weer?

Ik heb je niet om een oordeel gevraagd.

Ik herinner me niet dat jij mijn caches gelopen hebt en er dus ook maar enig oordeel over kunt geven.

Conclusie:  je hebt gewoon een hekel aan me-

Mmm, als ik me goed herinner heb ik drie of vier caches van je gedaan en was het oordeel positief. Dus ik houd van je.

Bossche Bollen, een vrijheidsbeeld, een krom boompje en iets van een insect in een doosje, maar er kunnen ook caches van RedRocks bij zitten, houd me ten goede.

Over Bossche Bollen was ik wel te spreken. Rae huizen, maar een leuke plek om te komen. Het vrijheidsbeeld en het boompje vond ik geen echte hoogepunten maar ik heb er volgens mij niet negatief over geoordeeld. En het doosje met het insect was een traveller en travellers vind ik altijd erg leuk.

Geplaatst
Wie ze wil

Waarom plaats je niet een eigen cache in dat gebied, want de firma junk heeft blijkbaar ook toestemming gekregen

.

Die junkcaches - de Markers - zijn dus van onszelf. Het kan nooit kwaad de kwaliteit van je eigen caches te relativeren.

Geplaatst
Mmm, als ik me goed herinner heb ik drie of vier caches van je gedaan en was het oordeel positief. Dus ik houd van je.

Bossche Bollen, een vrijheidsbeeld, een krom boompje en iets van een insect in een doosje, maar er kunnen ook caches van RedRocks bij zitten, houd me ten goede.

Over Bossche Bollen was ik wel te spreken. Rae huizen, maar een leuke plek om te komen. Het vrijheidsbeeld en het boompje vond ik geen echte hoogepunten maar ik heb er volgens mij niet negatief over geoordeeld. En het doosje met het insect was een traveller en travellers vind ik altijd erg leuk.

Wel allemaal drive in's. Ik wist niet dat je daar van hield!

Mag ik jou en het hele Cairnteam dan hierbij uitnodigen om eens een stel lange en middellange multi's van mij te komen doen! :blink:

Kun je een echt beeld krijgen van het CacheDorado.

Trek er gerust een weekje voor uit. :dribble:

Groet,

Geopatra.

Geplaatst
Mag ik jou en het hele Cairnteam dan hierbij uitnodigen om eens een stel lange en middellange multi's van mij te komen doen! :dribble:

Jaja en dan ergens achter een kapelletje in elkaar geknuppeld worden zeker

Geplaatst
Mag ik jou en het hele Cairnteam dan hierbij uitnodigen om eens een stel lange en middellange multi's van mij te komen doen! :no:

Jaja en dan ergens achter een kapelletje in elkaar geknuppeld worden zeker

Slap zeg. :dribble:

Ik zei al: je weet helemaal niets van mijn persoon af!

Ik daag je uit om ook eens het echte CacheDorado te leren kennen.

Of ben je te bang dat je het hier naar je zin gaat krijgen? :blink:

*** Edit Bytheway: Opmerking in strijd met de forumregels. ***

Geopatra.

Geplaatst

Deze discussie word gesloten. Meerdere overtredingen van forumregels

zoals persoonlijke aanvallen enzo.....

Flamewars e.d. worden niet getolereerd.

Meerdere overtredingen op deze forumregel zal resulteren in controle van

de door jou geposte reacties. Met de daarop volgende consequenties indien

je de forumregels blijft negeren.

Zorg dat het niet zo ver komt.

Bytheway

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...