gimli Geplaatst 16 augustus 2004 Geplaatst 16 augustus 2004 hmmz... raar is dat... maar gelukkig kan je die dan gewoon wissen toch? gimli
thex Geplaatst 16 augustus 2004 Geplaatst 16 augustus 2004 Kan GC.com dat niet voor mij doen. Per slot van rekening in het Nederlands gesteld, dus die kunnen ze wel lezen.
Scorpion Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Rotterdammers zouden zeggen 'Pleurt op met die kabouter caches" GR en Geogerard lopen voor de hele goegemeente de boel te verzieken met die k*t kabouter caches. 99.99% wil er geen ruk met dit soort caches te maken hebben maar ze blijven maar doorzeiken GR is verantwoordelijk voor de onderlinge spanningen die ontstaan zijn na het cancelen van de cache. Lekker ventje.
gr2 Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Ik zou er maar aan wennen, Scorpion. Er komen er nog veel meer. De privé-website van het Cairnteam houdt de community op de hoogte.
Scorpion Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Vooral doorgaan zo!! Door jouw actie kunnen straks meer reguliere de vullisbak in en weet SBB het verschil niet meer tussen 'goede' en kabouter caches. Zullen je mede cachers je dankbaar voor zijn. Mensen ben ik de enige die hier tegengas geeft!!! Verdedig uw zaak! Laat GR en GeoG niet hun gang gaan!! Kaboutercaches zijn de dood van geocaching!! Tref je een kaboutercache aan zorg dan dat alleen de kabouters hem kunnen vinden !!
Heirbaut Hunters Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Ik zou er maar aan wennen, Scorpion. Er komen er nog veel meer. De privé-website van het Cairnteam houdt de community op de hoogte. Misschien is het dan gepast om dit niet langer op dit forum, hetgeen een duidelijke band heeft met gc.com, te ventileren. Te veel reclame doet je geen goed.
Heirbaut Hunters Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Tref je een kaboutercache aan zorg dan dat alleen de kabouters hem kunnen vinden !! Zullen we dit maar niet doen? Dan ontketen je een oorlog/strijd waarbij niemand baat heeft. Kaboutercaches? Prima, ieder zijn meug. Maar wel op de eigen website en geen relatie met gc.com c.q. gc.nl. Idem voor navicache et al.
gr2 Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Ik zie geen reden de kaboutercaches te verzwijgen op dit forum. En mensen die door overexposure weerstand opbouwen tegen de kaboutercaches, laten ze maar gewoon links liggen. Of het zit ze zo hoog dat ze de koffiepotten weg komen gooien. Mij ook best, dan leg ik wel weer nieuwe neer. Anderen die prijs stellen op mooie wandelingen door de natuur en die caches willen vinden op plaatsen die nooit goedgekeurd zouden worden, komen door alle belangstelling hier op dit forum wellicht wel zo ver dat ze eens een kaboutercache gaan doen.
Scorpion Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Anderen die prijs stellen op mooie wandelingen door de natuur en die caches willen vinden op plaatsen die nooit goedgekeurd zouden worden, komen door alle belangstelling hier op dit forum wellicht wel zo ver dat ze eens een kaboutercache gaan doen. Alsof alle caches op de .nl minderwaardig zijn. Alweer een belediging naar de community! Een slag in het gezicht naar al die cachers die hun stinkende best hebben gedaan ons een prachtwandeling te bezorgen.
gr2 Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Anderen die prijs stellen op mooie wandelingen door de natuur en die caches willen vinden op plaatsen die nooit goedgekeurd zouden worden, komen door alle belangstelling hier op dit forum wellicht wel zo ver dat ze eens een kaboutercache gaan doen. Alsof alle caches op de .nl minderwaardig zijn. Alweer een belediging naar de community! Een slag in het gezicht naar al die cachers die hun stinkende best hebben gedaan ons een prachtwandeling te bezorgen. Dat willen wij niet gezegd hebben. Er zijn best wel aardige caches in NL te vinden, ook van anderen dan het Cairnteam
Scorpion Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Kaboutercaches? Prima, ieder zijn meug. Maar wel op de eigen website en geen relatie met gc.com c.q. gc.nl. Idem voor navicache et al. Kijk. Hier gaan die slimmerikken niet op in. Te moeilijk voor ze na een mislukt opencaching avontuur. Nu komen ze hier weer de boel *&^%$#@!en. Mensen let op uw zaak!
Heirbaut Hunters Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Kaboutercaches? Prima, ieder zijn meug. Maar wel op de eigen website en geen relatie met gc.com c.q. gc.nl. Idem voor navicache et al. Kijk. Hier gaan die slimmerikken niet op in. Te moeilijk voor ze na een mislukt opencaching avontuur. Nu komen ze hier weer de boel *&^%$#@!en. Mensen let op uw zaak! Ik ben dan wel geen moddertor, maar misschien is het goed om de discussie een poosje te stoppen voordat er echt gescholden gaat worden. Ik denk dat een ieders boodschap nu wel duidelijk is.
mc gregor Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 wie is hier nu slim en er wordt niet gef.... denk een beetje aan de taal. we weten nu wel dat je het er niet mee eens bent
Aanbevolen berichten