MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 31 juli 2004 Share Geplaatst 31 juli 2004 Weet iemand waar we kaarten kunnen vinden van: - Mexico - Peru - Ecuador - Belize - Guatemala - Chili Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calanque Geplaatst 31 juli 2004 Share Geplaatst 31 juli 2004 Ik zou het even op het .COM forum vragen, ze hebben me daar ook razend snel aan kaarten geholpen van Australie. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 31 juli 2004 Share Geplaatst 31 juli 2004 (bewerkt) **Sorry, dit bericht is verwijderd** 26 november 2004 bewerkt door Zero CooL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 31 juli 2004 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2004 Geoscape mapas suramerica Geweldig............. alleen spaans ? Dat ging ik in Guatemala leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast marianne Geplaatst 18 augustus 2004 Share Geplaatst 18 augustus 2004 Ik zoek een kaart van La Palma. Wie helpt me asap. groetjes, GPSannes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 25 mei 2005 Share Geplaatst 25 mei 2005 Weet iemand waar we kaarten kunnen vinden van:- Mexico - Peru - Ecuador - Belize - Guatemala - Chili <{POST_SNAPBACK}> Ze doen aardihg hun best tijdens de wereldreis MiepMiep..........Zzzoefff..... .Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 25 mei 2005 Share Geplaatst 25 mei 2005 Ik zoek een kaart van La Palma.Wie helpt me asap. Kijk eens op mijn site: http://www.elsinga.net/maps , daar vindt je een Garmin Mapsource kaart Islas Canarias, waar ook La Palma in zit. Geheel custom gemaakt door een duitser en gratis en voor niks te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 25 mei 2005 Share Geplaatst 25 mei 2005 Ik zoek een kaart van La Palma.Wie helpt me asap. Kijk eens op mijn site: http://www.elsinga.net/maps , daar vindt je een Garmin Mapsource kaart Islas Canarias, waar ook La Palma in zit. Geheel custom gemaakt door een duitser en gratis en voor niks te gebruiken. <{POST_SNAPBACK}> Marianne Laatst actief 14 November 2004 - 23:36 Zal ze het zien Grote Smurf ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 26 mei 2005 Share Geplaatst 26 mei 2005 Bedoel je een digitale kaart van het gebied (waar je bv. tracks op zou kunnen plotten) of een online kaart met aanwezige geocaches? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden