The Scorpios Geplaatst 23 april 2024 Geplaatst 23 april 2024 Helaas, het aan uit rubberen knopje aan zijkant van garmin etrex is stuk. Advies om een nieuwe garmin te kopen. Maar dat vind ik veel geld voor een knopje... Is er iemand die het probleem herkent, erkent, en een betaalbare
Linkalovers Geplaatst 23 april 2024 Geplaatst 23 april 2024 (bewerkt) 38 minuten geleden zei The Scorpios: Helaas, het aan uit rubberen knopje aan zijkant van garmin etrex is stuk. Advies om een nieuwe garmin te kopen. Maar dat vind ik veel geld voor een knopje... Is er iemand die het probleem herkent, erkent, en een betaalbare Hallo, Blijkbaar komt het vaker voor, want als men Google't dan verschijnen er meerdere items, waarin men hetzelfde probleem probeert op te lossen. Nu heb ik geen Garmin Etrex ( maar een 64s ) dus kan e.e.a. niet exact beoordelen, maar deze nieuwe knoppen lijken mij toch ook een aardige en goedkope oplossing. De oude en versleten exemplaren eruit en de nieuwe erin klikken, waarbij men niet de hele gps open hoeft te halen. 23 april 2024 bewerkt door Linkalovers
The Scorpios Geplaatst 23 april 2024 Auteur Geplaatst 23 april 2024 Bedankt voor de hint. Ik zie het zelf niet zitten om te maken maar schoonzoon ziet de uitdaging. Dis gaat er mee aan de slag. Dankzij de links komt hij er wel uit.
Linkalovers Geplaatst 23 april 2024 Geplaatst 23 april 2024 3 uur geleden zei The Scorpios: Bedankt voor de hint. Ik zie het zelf niet zitten om te maken maar schoonzoon ziet de uitdaging. Dis gaat er mee aan de slag. Dankzij de links komt hij er wel uit. Succes ! Krijgen we t.z.t. het resultaat te zien ?
kalkendotters Geplaatst 23 april 2024 Geplaatst 23 april 2024 Als je iemand kent met een 3D printer, kun je ze ook zelf maken. (als ik de genoemde advertentie bekijk, dan zijn dat ook 3D printjes) Zie bv: https://www.thingiverse.com/thing:4462402 (ook voor de oregon 600: https://cults3d.com/en/3d-model/gadget/oregon-600-650-x-buttons-replacement)
Vooruitgang Geplaatst 24 april 2024 Geplaatst 24 april 2024 (bewerkt) Bij ons was de aan/uit knop kapot van de Etrex 20. Via Google een tip gelezen die prima werkt. Met mesje het beschermlaagje verwijderd en het knopje eruit gehaald. Een gummetje van een potlood op maat gesneden en er in gestopt. Op intranet een rubber beschermhoes voor de GPS gekocht. De kosten weet ik niet meer precies. Potlood €1,00 en hoesje ong. €10,00. Wij zijn er heel tevreden mee. Succes Filmpje op youtube: Garmin eTrex20 Button Repair Vlog. 24 april 2024 bewerkt door Vooruitgang 1
TuuronTour Geplaatst 4 juli 2024 Geplaatst 4 juli 2024 Heb ik ook zo gedaan voor een Oregon: gummetje op maat gesneden, erin gestopt en ducttape eroverheen geplakt.
Aanbevolen berichten