Peetee Geplaatst 7 oktober 2024 Auteur Geplaatst 7 oktober 2024 Spoorparktilburg.nl: Spoorpark blijft een favoriete plek voor geocachers
Peetee Geplaatst 25 december 2024 Auteur Geplaatst 25 december 2024 RegioNoordkop.nl: Regio Noordkop geocaching-route in Robbenoordbos
Peetee Geplaatst 27 december 2024 Auteur Geplaatst 27 december 2024 KW.be: Geocachers halen zwerfvuil op in Zevekote
Linkalovers Geplaatst 28 december 2024 Geplaatst 28 december 2024 Op 27-12-2024 om 09:27 zei Peetee: KW.be: Geocachers halen zwerfvuil op in Zevekote Een cito is altijd leuk, gezellig en erg nuttig !
Berenboot Geplaatst 31 december 2024 Geplaatst 31 december 2024 Op 25-12-2024 om 11:15 zei Peetee: RegioNoordkop.nl: Regio Noordkop geocaching-route in Robbenoordbos Leuk bos om te wandelen, paar jaar geleden gewandeld daar. Na de wandeling had mijn hond 21 teken, (wij geen) maar daar heb je om deze tijd van het jaar niet zo veel last meer van denk ik.
Peetee Geplaatst 31 december 2024 Auteur Geplaatst 31 december 2024 3 uur geleden zei Berenboot: Leuk bos om te wandelen, paar jaar geleden gewandeld daar. Na de wandeling had mijn hond 21 teken, (wij geen) maar daar heb je om deze tijd van het jaar niet zo veel last meer van denk ik. Dat klopt helemaal, Berenboot, van die teken. Ik kan me nog herinneren dat de lokale boswachter een flink aantal jaren geleden zelf een geocache-tocht in het gebied had uitgezet, waarbij je voor het bereiken van de tussenpunten van de paden mocht afwijken en dus dwars door het bos mocht banjeren. Maar diezelfde cache werd al na enkele maanden al weer door diezelfde boswachter gearchiveerd, omdat veel geocachers na de tocht onder de teken zaten. En dat was natuurlijk niet de bedoeling.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden