regenboog2 Geplaatst 30 december 2023 Geplaatst 30 december 2023 Vandaag krijg ik iedere keer 'er ging iets mis' te zien als ik een log wil plaatsen. Ik heb al een keer opnieuw ingelogd, maar dat heeft niet geholpen. Ik ben benieuwd of meer mensen daar last van hebben.
Linkalovers Geplaatst 30 december 2023 Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Test ... en ... het werkt zonder problemen . 30 december 2023 bewerkt door Linkalovers
regenboog2 Geplaatst 30 december 2023 Auteur Geplaatst 30 december 2023 Dank je, ik zal het dan straks eens op een ander apparaat proberen.
regenboog2 Geplaatst 30 december 2023 Auteur Geplaatst 30 december 2023 Op de tablet geprobeerd, maar dat maakt geen verschil.
regenboog2 Geplaatst 30 december 2023 Auteur Geplaatst 30 december 2023 Het was een DNF van 26 december die ik nog moest loggen. Ook geprobeerd om er een found van te maken. Op de datum van vandaag loggen gaat ook niet.
regenboog2 Geplaatst 30 december 2023 Auteur Geplaatst 30 december 2023 Het lijkt wel toveren.... via de pc van mijn partner lukt het wel. En daarna lukt het volgende logje wel op mijn labtop. Opgelost?
Flo van Co Geplaatst 31 december 2023 Geplaatst 31 december 2023 Sinds enkele dagen heb ik hetzelfde probleem. Via F5 refreshen is de oplossing (na wel vooraf de logtekst gekopieerd te hebben) daarna werkt het probleemloos. Ook het uploaden van een foto gaf een foutmelding, deze er maar achteraf aan gehangen. Ik gebruik overigens Firefox, mogelijk hierdoor???
regenboog2 Geplaatst 31 december 2023 Auteur Geplaatst 31 december 2023 Ik gebruik Google. Dat van de foto's herken ik ook. Misschien was het gewoon een hik?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden