Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest, wat is jullie advies om aan te schaffen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na vele jaren wil ik het geocaching weer gaan oppakken.

De Garmin GPS die ik 19 jaar geleden gebruikte is zo oud dat zelfs het Rijksmuseum in Amsterdam hem niet wil hebben.

Nu wil ik graag een nieuwe GPS ontvanger aanschaffen met alle mooie / makkelijke mogelijkheden die deze tijd bied voor gebruik in Europa.

Wat raden jullie mij aan om aan te schaffen welke uitgerust is met de meeste mogelijkheden.

Of moet ik helemaal geen nieuwe GPS ontvanger aanschaffen maar een app op mijn IPhone aanschaffen (pro versie) 

Ik ben best bereid om te investeren maar wil dan ook wel wat goeds aanschaffen die ook compatable is met PC / Tablet / laptop / mobile

Ik kijk uit naar jullie advies, tenslotte zijn jullie de experts.

Geplaatst
33 minuten geleden zei Appie uit Delft:

Ik zou voor de OREGON 700 gaan, prima toestel en nu voordelig te krijgen. ong 300 eoro.

12 minuten geleden zei on4bam:

Idd.. Oregon 700, zalig toestel en niet te kloppen i.s.m. GSAK.

+1.

Bevalt ook mij nog steeds goed. Vooral ook handig icm GCLive.

Wel eens wat zoeken naar de juiste instellingen, vooral als je hem niet heel vaak gebruikt. 

Geplaatst
16 uur geleden zei Peetee:

+1.

Bevalt ook mij nog steeds goed. Vooral ook handig icm GCLive.

Wel eens wat zoeken naar de juiste instellingen, vooral als je hem niet heel vaak gebruikt. 

Bij MODUS op KLASSIEK zetten, maakt alles een stuk makkelijker.

• Leuk 1
Geplaatst

Ik zou eerst een proberen gewoon je mobiele telefoon gebruiken, de gps daarin is enorm verbeterd t.o.v. vroegah. Liefst met een alternatieve app voor geocaching; c:geo voor Android is bijvoorbeeld prima.
Als dat niet voldoet, kun je altijd nog een losse gps kopen.

• Leuk 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...