Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij hebben een simpele cache  aan een boom  bij onze  achteruigang. Ik kom hier dagelijks langs, dus zie altijd als er iets mis is. 

Van de 1 op de andere dag is ons vogelhuisje verbouwd door een cacher, én is er een andere container in gehangen. We hadden een oranje, en nu hangt er ineens een niet officiële zilverkleurige aan. Ik weet vrij zeker wanneer ( en door wie) dit gedaan is en vind het erg vreemd dat iemand dit doet zonder te melden of te reageren op mailtjes mijnerzijds. Wie zou zoiets als iemand anders zijn cache aanpassen, ook doen?

Geplaatst

Als er ergens een defecte (lekke) container is dan zou ik zonder overleg deze voor een "geschikte voor die situatie" vervangen en daar een melding van maken in mijn log.

Maar dat lijkt anders dan deze situatie.

Geplaatst

Ja, dat is wel het allerminste lijkt mij: Dat je het even in de logs meldt als je onderhoud aan andermans cache pleegt. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei lilyenko:

Vooral als er eigenlijk geen onderhoud nodig was 🤐

Ja, dat is het vervelende hier aan. Niet leuk...

Geplaatst

Ik vind het idd zo apart...., en degene die het voor 99 procent "gedaan" heeft reageert nergens op, maar is wel een cacher met meer dan 300 finds, dus het is ook geen onwetendheid ofzo. De originele logrol zat wel namelijk in de "nieuwe" koker.... 

Misschien moet ik het laten gaan, lastig....haha

• Leuk 1
Geplaatst

Misschien was het oude kokertje defect geraakt en heeft hij het vervangen met de beste bedoelingen?

Heeft hij/zij het per ongeluk stuk gemaakt en vindt deze persoon het lastig om er voor uit te komen. Zou ook kunnen...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...