leendertpeter Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Forumleden. Ik maak gebruik, van de Geocaching App onder Android. Wat mij opvalt is dat de kaart niet meescrolled tijden rijden en/of lopen. Is dat 'working as designed' of is er ergens een optie die dit mogelijk maakt en die ik niet kan vinden? Hoopte horen. Groeten Leendert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Gelukkig ( ! ) heb ik een 'echte' gps en gebruik ik de geo-app niet, dus kan ik u niet helpen. Maar er zijn vast-en-zeker wel lezers hier, die de app wel gebruiken, even afwachten dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Ik heb er even naar gekeken, en bij mij ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Voor zover ik weet niet mogelijk in geocaching app, noch in c:geo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leendertpeter Geplaatst 12 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2022 Beste reageerders, Nog wat Apps uitgeprobeerd en met GCDroid scrolled de kaart wel mee. Kan je dus op de fiets en in de auto een indruk krijgen van caches op de te volgen route. Groeten Leendert 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden