Planu Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Beste medecachers, Ik zou graag een fotocache willen maken,wie wil mij er iets meer van vertellen,met name fotoos op de cachepagina plaatsen. Het is dan mijn eerste cache,dus alle informatie is welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Foto's uploaden, en dan de plaatjes in de listing tonen. Wizard gebruiken of handig zijn met html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 In aanvulling op Heracross: -Laten proeflopen -Duidelijke foto's die niet op meerdere plekken van toepassing kunnen zijn. -Eventueel winter / zomer variant -De route moet wel iets laten zien, dus niet een (foto)cache als doel op zich. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Ga naar een locaal event en vraag één of meer cachers die al een cache hebben gelegd om tips / hulp bij het maken van de pagina. Desnoods samen achter de computer - en vraag hem / haar de route te proeflopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Planu Geplaatst 22 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2022 56 minuten geleden zei Birdie.NL: Ga naar een locaal event en vraag één of meer cachers die al een cache hebben gelegd om tips / hulp bij het maken van de pagina. Desnoods samen achter de computer - en vraag hem / haar de route te proeflopen. Bedankt voor deze nuttige tip,ga het op deze manier doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden