ikke Geplaatst 27 december 2021 Geplaatst 27 december 2021 Hoi. Ik wil mijn Garmin map60cx instellen in gsak om waypoints te sturen. (caches) Maar als ik bij gps instellen garmin en gps map60cx kies krijg ik error melding met versturen. Wat doe ik fout of is er niet goed ? Hij gebruikt gewoon de usb kabel
Linkalovers Geplaatst 27 december 2021 Geplaatst 27 december 2021 Hallo, als ik deze melding lees, dan lijkt het mij erop, alsof GSAK de gps niet kan vinden. Heeft dit al eerder gewerkt? Zo niet, dan heeft ( volgens mij ) de gps een systeem instelling, waarbij wordt ingesteld hoe de gps moet reageren, indien deze wordt aangesloten via USB.
ikke Geplaatst 27 december 2021 Auteur Geplaatst 27 december 2021 Ja het heeft altijd gewerkt. Maar na een herinstall van windows en (dus) ook gsak werkt dat niet meer.
kalkendotters Geplaatst 27 december 2021 Geplaatst 27 december 2021 Heb je daarna dan wel weer de Garmin USB driver geinstalleerd ?
ikke Geplaatst 27 december 2021 Auteur Geplaatst 27 december 2021 die heb ik nog nooitgeinstalleerd ook in oude situatie niet al zolang ik Cache niet
ikke Geplaatst 27 december 2021 Auteur Geplaatst 27 december 2021 Maar ik heb ff gekeken. En wat gedl En nu lijkt hij inderdaad te werken zo op het eerste gezicht. Wel vreemd want in verleden heb ik zoiets nog nooit gedaan.... Bedankt voor de tip !
Aanbevolen berichten