kaatjeblom Geplaatst 6 oktober 2021 Geplaatst 6 oktober 2021 Hallo, Mijn vriendin en ik lossen vaak samen puzzels op. Maar we willen na het oplossen de gecorrigeerde coördinaten delen met elkaar. Maar hoe doen we dat precies. Nu maken we lijsten aan in Geocaching.com en delen deze dan met elkaar, maar daar is het gecorrigeerd coördinaat dan niet te zien. We dachten het misschien via GSAK te kunnen doen? Maar weten ook niet hoe? Met een Macro? Maar nu maak ik gebruik van GSAK en zij van iCaching. Heeft iemand een idee hoe wij de coördinaten met elkaar kunnen delen?
Linkalovers Geplaatst 6 oktober 2021 Geplaatst 6 oktober 2021 (bewerkt) Volgens mij exporteert GSAK ( standaard ) CC coördinaten. Dus de betreffende caches selecteren m.b.v. een filter en die dan exporteren naar een *.gpx file. Die file de andere laten inlezen. Maar hoe het vanaf/vanuit iCaching moet, geen idee. 6 oktober 2021 bewerkt door Linkalovers
searchjaunt Geplaatst 7 oktober 2021 Geplaatst 7 oktober 2021 De vraag die me eerst stel is of jullie beide een aparte of dezelfde gc naam (useris) gebruiken. Indien het laatste zou ik een alle corrected coords naar gc.com sturen via GSAK waardoor je in icaching de corrected meteen ter beschikking hebt
kaatjeblom Geplaatst 7 oktober 2021 Auteur Geplaatst 7 oktober 2021 We hebben allebei een eigen GC naam. Maar we lossen allebei puzzels op. Dan willen we het daarna met elkaar delen.
searchjaunt Geplaatst 8 oktober 2021 Geplaatst 8 oktober 2021 Dan is mi de suggestie van Linkalovers de enige oplossing. Exporteren en importeren van GPX bestanden verloopt in principe vlot.
technetium Geplaatst 10 oktober 2021 Geplaatst 10 oktober 2021 Ik heb ook gehoord dat er scriptjes bestaan om coordinaten uit te wisselen. De details daarvan zijn me even ontschoten. Tc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden