Spring naar bijdragen

blauwe streep


Steenhoop21

Aanbevolen berichten

Misschien een hele domme vraag voor de meer ervaren geocachers, maar ik heb sinds kort de garmin gpsmap 66sr. Een heel mooi toestel. Nu ben ik al op pad er mee geweest om er wat mee te oefenen aangezien het wel weer wat anders werkt dan op mijn telefoon. Ik vind het echter vervelend dat je dus steeds een dikke blauwe streep ziet waar je al gelopen hebt. Hierdoor kan ik de te lopen route soms niet goed meer zien als er een aantal vlak bij elkaar liggen. Ik hoef niet perse te zien waar ik gelopen heb, in ieder geval niet terwijl ik aan het lopen ben. Hij geeft ook een enorme witte pijl soms aan het begin van de route aan, zo groot dat hij een groot gedeelte van de kaart bedekt , ook dit is niet erg handig. Ik schijn het echter niet voor elkaar te krijgen om dit juist te zetten. Ik ben ook steeds bezig met in en uitzoomen, want als ik bij een geocache op ga klikt staat hij of te ingezoomd of te uitgezoomd. Ik schijn de instellingen gewoon niet perfect te krijgen. Wat zijn jullie instellingen op dit apparaat voor geocachen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die blauwe streep kun je zeker uitzetten, ik heb niet precies dezelfde maar onder settings en dan ergens track log (aan/uit)

Dat zelfde geldt voor de zoom functie, dat kun je ook uit óf auto zetten.

Overigens bij wandelen heb ik die uit staan, bij fietsen juist weer aan. Maar alles is persoonlijk natuurlijk.

Ook met verschillende profielen kun je verschillende instellingen maken natuurlijk.

Hoop dat je het zo kunt vinden, succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik heb geen 66sr maar een 64s. Daarop kan je de track loggen & op de kaart laten zien ( wat u nu hebt ), je kan de track loggen & niet op de kaart laten zien en je kan de track log volledig uitzetten. Bij mij 64s stond deze standaard op de eerste optie.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Linkalovers:

Hallo, ik heb geen 66sr maar een 64s. Daarop kan je de track loggen & op de kaart laten zien ( wat u nu hebt ), je kan de track loggen & niet op de kaart laten zien en je kan de track log volledig uitzetten. Bij mij 64s stond deze standaard op de eerste optie.

Ik zie dat idd terug in een filmpje van de 64s, maar werkt volgens mij weer anders op de 66sr. Menu zit er in ieder geval anders uit. Ik zoek nog even verder. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...